Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Sitter her i sofaen, mens mine tre små unger springer og leker rundt meg. Har fått tre unger på 4 år, og er enda ganske preget av svangerskapa.. det vil si, vekt, bekkenløsning mm. Vi har bestemt oss for å ikke få flere unger. Mannen min er helt bestemt på at nå er det stopp. Jeg har spøkt litt med han av og til, at jeg ønsker en til. Men den spøken slår ikke helt ann for å si det mildt... Men nå..... Skulle ha mensen sist lørdag... Nå er snart gått ei uke over tiden... Er så nervøs nå at jeg har ikke ord. Jeg har gått på p-pillen, men måtte slutte. Så vi har brukt kondom en stund nå. Vet ikke hva jeg skal si til mannen.. åååååå... Noen som har vært i samma situasjon..?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hvor lenge er en stund? Husk at mensen kan være uregelmessig etter p-pilleslutt. Har dere hatt noen uhell med kondom? At den har sprukket eller noe? Er jo ikke sikkert du er gravid, men ta en test! Sitter du å venter på mensen kommer den ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå