lucky_mom Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg jobber fullt, og har tre små barn. Dagene går i ett med henting og levering, jobb, lekser osv osv. Huset lever sitt eget liv, og blir rotete og møkkete. Men når barna er i seng i 20-21-tiden orker jeg bare ikke begynne på husarbeidet. Har dere energi til det..? Noen tips til hvordan å få det..?
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Gjør husarbeid når ungene er våkne? Hvor gamle er ungene?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Nå er jeg hjemme da, men jobbet fullt begge to før vesla ble født, med 3 barn, og da gjorde vi husarbeid når ungene var våkne. Litt på ettermiddager (klesvask og holde kjøkkenet ryddig osv) og så brukte vi 1 effektiv time både voksne og barn på lørdags morgning/formiddag og fikk unna resten.
Ksenia & Anjem Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg jobber fullt og har to barn i barnehage. Trener 4 dager i uken så JA jeg har masse energi Huset rydder jeg når jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå