Gå til innhold

P-piller ved nedregulering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper noen kan svare eller har erfaring. Jeg startet på p-piller 23.04.10 da jeg var sikker på at mensen var komt. Det viste seg at mensen kom ikke skikkelig før et par-3 dager etterpå så da begynte jeg altså litt for tidlig.

Nå er det sånn at jeg blør fremdeles,og ganske mye også. Har vanlige menssmerter i tillegg. Har fått beskjed om at det er normalt å blø en del med p-piller men de virka ganske usikre. Men de sier at det går bra og at jeg slipper å gå på pillen en uke til. Det er jo slik at en skal begynne å blø igjen noen dager etter pilleslutt men

det virker jo veldig merkelig når jeg blør fremdeles og siste pille dagen er nå på lørdag!

?? noen som vet noe om dette? takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg gikk på p-piller i nedreguleringsfasen. Hadde ikke store mensblødninger, men hadde litt spor hver dag. Har hatt problemer før ved p-piller at jeg har hatt mensen i en måned ved start av nytt merke.

så lenge de sier at det er greit så ville jeg bare forholdt meg til det. Det viktigte er vel at du ikke er gravid når forsøket starter og det er vel mensen en god pekepinn på;)

Lykke til

Skrevet

Hei...jeg blødde så lenge og mye, at jeg måtte slutte....det hengte seg liksom opp...

Du får følge med...lykke til!

Skrevet

PS jeg brukte P-ring...men det er vel litt samme opplegget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...