Gå til innhold

"Vi er de gudløse med de gode hjertene"

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Lammekjøttmannen, jeg elsker deg. Kan jeg adoptere dette utsagnet ditt fra den andre tråden?

Og der har du forresten det du bør få brodert av verdensmester i geriljabroderi...

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Tenkte det samme da jeg skummet gjennom tråden! Godt sagt og passer på flere av oss, tror jeg!

Skrevet

Åååå, jeg må bli venn med noen som broderer litt brennkvikt! Jeg har hodt på å tulla med lillesøster som skal gifte seg i juni om at bryllupsgaven fra meg blir et vakkert broderi. Den der hadde vært perfekt! ...............spurter til epla.....................

Skrevet

Det er nok jeg som er Broderimester.

Eller?

Gjest sug lut
Skrevet

Det er det det er, nå kan ingen komme inn til meg uten å hånes i vakre snirkelbokstaver.

Skrevet

Blir "Pøkerom" på min soveromsdør for meget, tror du? Jeg sitter jo her med denne fine p-en.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes "Pøk meg" er bedre. Det kan jo være andre ting man vil gjøre på det rommet også, tross alt, men da har du nevnt muligheten.

Skrevet

Også tenker jeg "Dass" på døra til badet, med samme stilige store gotiske D.

Skrevet

O'store Broderimester, har De kapasitet til å påta Dem et oppdrag som må være ferdig til medio juni?... Jeg kan sende Dem en formell etterspørsel via Epla dersom dette høres interresant ut.

:-)

Skrevet

Så lenge det er teks og ikke portretter, fru Blomstre, vil jeg informere Dem om at hos Patetique er intet oppdrag for lite eller for stort!

Skrevet

Tekst så klart, noget annet kunne ikke falle meg inn. Da kommer det en melding til Dem via Epla meget snart!

Skrevet

Åh!

Ja for du fant meg der?

Jeg har ikke lagt ut noe enda, men jeg får vel da beskjed eller?

*tar meg selv i nakkeskinnet og skal snart legge ut noe*

Skrevet

det ble visst en PM først...

Skrevet

selvsakt kan du bruke det når du måtte ønske!

det er i grunn et utsang som burde brukes oftere. alt for mange relgiøse uttaler seg som om de, pga deres region, har enerett på godhet.

og jeg vil ha et sånt geriljabroderi!

så pa te ti ca om du har ledig tid og lyst til å glede en rødstrømpe.... :D

Skrevet

Jeg så ikke denne i originalutgaven, men takk til sug lut for å spre videre. Jeg har god bruk for et sånt utsagn her i USA spesielt, hvor det er uvanlig å ikke være religiøs, og dermed tror folk at de som ikke er det, er også umoralske og til og med onde. Heldigvis ikke så mye innenfor min bekjentskapskrets (om i det hele tatt), men det er ikke noe jeg snakker høyt om uansett.

Takk, lammekjøttmannen!

Skrevet

Tvillingsøster, vil du ha den setningen på et broderi, eller vil du ha "Jonas og Jens" med hjerte rundt,

eller vil du ha begge dela?

Skrevet

tvillingsøster, full som jeg er så er jeg frekk nok til og blunke pent med øynene og smile søtt, mens jeg legger hodet litt på skakke og sier "ja takk begge deler" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...