Gå til innhold

mistenker han har ringt sin ex..hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, da er det tyveri, men det at du står inne i butikken og putter dem i sekken betyr ikke nødvendigvis at du har tenkt å stjele dem. Der har du forskjellen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hviss maen min hadde snakket med xen sin og ikke sagt noe til meg og jeg hadde funnet ut v det så hadde jeg klart blitt forbanna....

så jeg forstår deg HI, om det er xen og han har snakket med henne og ikke sier noe til deg så forstår jeg at hu blir sur...

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg pleide å prate et par ganger i mnd med eksen min etter at jeg traff samboeren min. Vi var veldig gode venner, selv om jeg vet at han tok bruddet veldig tungt.

da han giftet seg så fikk ah nikke lov å prate med meg mer så det gjør vi ikke lengre.

Skrevet

tillit er noe man må bygge opp, man kan ikke bare komme og kreve tillit...

Jeg har ikke 100% tillit til sambo her når det komme til xen av den grunn at når vi ble sammen så ville han ikke si noe til henne for og såre henne, og han har dratt med meg dit 2 ganger og vert der ute en gang for og hente noe til pcen til broren....

og tidligerei forholdet snakket han altfor mye om hun, foreldrenne og bikkja... og må nevne 10000 millioner ganger ei aei eks som er veninne med både meg og han... så når det kommer til xen har han veldig lite tillit...

og at man skal snakked med en eks om problemer i nåværende forhold, nei vett du hva.... Hadde sambo her snakket med xen om problemer i vårt forhold så hadde jeg bedt ham om og ryke og reise... De har ingenting med mitt og vårt liv og gjøre!!!

Og til deg HI håper du finne ut av det, eller at mannen din gjør seg smart til og eventuelt fortelle det om det er xen han snakket med:)

Skrevet

Hvordan du finner det ut?

1. Du spør mannen din. Kanskje sier han ja, kanskje sier han nei, og har en annen forklaring. Om han lyver har han sikkert god grunn til det, da du mest sannsynlig vil rive ballene av ham dersom det er x'n han har snakket med.

2. Du ringer nummeret og presenterer deg som dama til mannen din. Kanskje er det x'n som svarer, kanskje noen helt andre. Bråk blir det uansett når vedkommende kontakter mannen din og spør om den sjalu dama hans er riktig navla.

Et alternativ er å holde kjeft og godta at mannen din er et voksent menneske med full rett til å ringe til hvem han vil.

Skrevet

Næsj, noen kan ha kjøpt dem for meg og gitt de til meg i butikken, jeg kan ha kjøpt de selv tidligere, satt de igjen i butikken og hentet de nå. Du vet jo ikke, selv om det ser ut som tyveri...Men det virker veldig usannsynlig. Like usannsynlig som at det er en helt uskyldig grunn til at en voksen mann ringer i hemmelighet på natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...