Gå til innhold

mistenker han har ringt sin ex..hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittet paa tlf hans, fant et nr det var ringt til 2 ganger etter jeg hadde lagt meg, nr var ikke lagret. Exen bor i england, saa er et engelsk nr.

jeg har ingen typisk britisk aksent, saa blir for dumt aa ringe fra skjult nr og si jeg ringte feil, er det exen, forstaar hun sikkert det er meg.

noen annen vei aa finne d ut? jeg sier ikke til samboeren min at jeg har sjekka tlf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring 1881 å spør om de har opplysninger om dette nr.

Gjest sug lut
Skrevet

Kan du ikke likegodt skaffe deg skilsmissepapirer med det samme, og så kan du jo likegodt ta den telefonen mens du likevel står i kø på NAV for å legge fram din stusslige uforskyldt-alenemor-sak?

Skrevet

Gjør det noe om det så er ex-en han har ringt?

Han blir da ikke akkurat utro av å snakke med en person.

Jeg har en av mine ex-er på Facebook og blir verken utro eller det minste fristet av den grunn.

Skrevet

Er det ikke bare mye enklere å spørre mannen din da?

Jo da han finner jo da ut at du snoker på telefonen hans, men tror du ikke han hadde slettet det nummeret hvis han ville at det skulle være hemmelig?

Ellers finnes det jo utenlandsopplysning ring 1882 f.eks

eller : http://www.1881.no/Annet/Kataloger-i-utlandet/

Så går du på S for Storbritannia, og vips så finner du ut av det.

Skrevet

sug lut du er bare tragisk teit.

Han har ikke hatt kontakt med exen sin paa nesten 2 aar, og jeg vet at han tok bruddet veldig hardt, saa ja, det har noe aa si at han plutselig tar kontakt med henne, nar vaart forhold for oeyeblikket ikke gaar paa skinner for aa si det mildt.

Fant ikke noe navn paa nr

Skrevet

Sug Lut har faktisk helt rett.Når man begynner å gå igjennom andres telefon for å kunne kontrollere hvem de snakker med- ja da kan du like gjerne stille deg i NAV køen.

Siden han bor sammen med deg og ikke exsen så er det deg han er glad i.

Bruk heller energien din på å skaffe deg noe selvtillit fremfor å grave frem skitt som trekker deg ned.

Forholdet deres vil aldri bli bra om du holder på med dette, og da er det du selv som ødelegger det

Skrevet

Signerer Ellen og sug lut.

Mistillit er aldri bra...

Skrevet

Det er bare å innrømme at det ikke er din kjære og hans eks som er problemet her..

Skrevet

Forskjell på å ha noen på facebook og å ringe de midt på natta....NEI så stor tidsforskjell er det ikke mellom norge og england...

Skrevet

Om luten og et par andre her aksepterer utroskap, både fysisk og følelsesmessig utroskap, så er det jo deres problem. Det betyr ikke at alle andre synes at det er greit. Mesteparten av verden synes ikke at det er så greit at samboer/kjæreste holder på med andre og derfor bør dere som har et litt føkka syn på forhold bare unnlate å svare på ting som har med forhold å gjøre....

Skrevet

Hva med å spørre mannen din? Og er det så ille hvis han faktisk har ringt sin x da?

Skrevet

Jeg tror nok ikke Sug Lut prøvde å forsvare utroskap, da det ikke snakkes om noe annet enn en telefonsamtale.

Hva er et forhold uten tillit?

Skrevet

Mesteparten av verden ser ikke på en telefon eller to som utroskap. Bare sånn for å være pirkete.

Skrevet

Så det er normalt å ringe folk midt på natta og ikke si noe om det etterpå?

Om jeg går ut av matbutikken med ryggsekken fullt av øl jeg ikke hadde med meg inn og ikke betalte for på vei ut så treeeenger jo ikke det å være tyveri heller....

Skrevet

I denne tråden her forsvarer ikke jeg utroskap. Jeg forsvarer retten til privatliv,og det å ha tillit til partneren sin.

Kanskje han ringer exsen for å få råd i sitt nåværende forhold? Det er noen menn som gjør det.

Og er det egentlig så forskjellig fra det du gjør her inne?

Er du da følelsemessig utro mot han med DIB,hehe

Prat med han,men da må du jo si at du har sjekka telefonen da.

Skrevet

I denne tråden her synes jeg ELLEN F og sug lut fremstår stokk dumme. Mener dere virkelig at hi har problemer hvis hun stusser over at samboer ringer eksen sin etter at hun har lagt seg uten å fortelle det.

Dere snakker om at hun må ha tillit til samboeren. Hvor dumme kan dere bli? For meg fremstår dere som noen underkuete, toskete kvinnemennesker som kanskje godtar litt for mye av menn. Eksen til hi må jo handle på en måte som gir tillit, tillit er ikke bare noe man kan kreve.

Og om dere ikke vet det så finnes det faktisk menn som ikke er til å stole på så dere bør ikke være så naive at dere tar alt dere blir servert for god fisk.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det vil jeg si er normalt om man vet at den man ringer ikke har noe i mot det. Men du vil altså informeres om alle tlf-samtaler til kvinner i løpet av et døgn? Det er meget spesielt.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, vi er så underkuet at vi godtar at våre partnere har et fullt liv. Vi er så naive at vi ikke kastrerer våre menn.

Skrevet

Jepp,jeg er nok stokk dum jeg:-P

Har samme mannen nå på det 17.de året,vi har hus/bil og barn sammen. Kan snakke om alt,og gir hverandre frihet til ett privatliv.

Vi har en god kommunikasjon og full tillit til hverandre.

Som jeg mener å ha sett i andre innlegg så er Sug Lut og i ett trygt og stabilt forhold .

Men det er nok vi som har feil og er dumme jada:-P

Skrevet

Si at du brukte telefonen hans for å ringe etter din egen tlf som du ikke fant, og at du da så nummeret han hadde ringt..? Ekkelt om han tar opp igjen kontakten med eksen så fort det går litt nedover med dere. Er ikke tillitt og respekt det heller akkurat...

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, Ellen, en tjue års tid med tillit har jo vært fullstendig bortkasta, tenk hvilken telefonlogg vi har å gå gjennom nå da vi har blitt opplyst? Da vet i hvert fall jeg hva jeg må bruke helga til.

Skrevet

Lag deg en bruker på skype. Så kan du ringe derfra (også til vanlige telefoner, bare du legger inn kreditt, 80 kroner) uten at det kan spores på noen måte.

Jeg snakker bra engelsk (bodd der) og kan ringe for deg om du gir meg nummeret. Kan ringe fra skype.

Skrevet

Jeg hadde blitt dritsur hvis min mann hadde ringt x sin midt på natten -og ikke sagt fra om det etterpå!

Mannen hadde blitt like sur i motsatt fall......

Skrevet

ring til nr med skjult id og hør hvem som svarer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...