Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 skandiabanken hvor jeg har lønns og brukskonto. Nordlandsbanken hvor jeg har lån og BSU Er veldig fornøyd med begge bankene, men det er skandiabanken jeg bruker til daglig og jeg har aldri vært misfornøyd med dem. Har vært kunde hos dem i 7 år nå.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Ja, lurte litt på scandiabanken.. Er det noen som har gjensigide bank?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har gjensidige bank. Har fordeler gjennom fagforening, får derfor meget gode innskuddsrenter. Har akkurat opprettet byggelån i annen bank da gjensidige ikke tilbyr dette. Men skal sjekke med de når byggingen er ferdig, de kan nok komme opp med konkuransedyktige renter
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Har dnb nor, er ikke førnøyd med servicen der. Kommer til å bytte etter vi har solgt her vi bor.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Skandiabanken. Kjempefornøyd! Kommer ikke til å bytte Lånet er i DnBNor da.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Har dnbnor selv.. men er ikke så veldig fornøyd lenger. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå