Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er 19 uker på vei, og sinnsykt kåt for tiden. Er generelt kåt til vanlig også,men ekstremt når jeg er gravid. Har masse sex med mannen min, men han er jo ikke hjemme på dagtid og kan "hjelpe" meg. (Jeg er sykemeldt) Har en del leketøy, men hører så mye rart. At man bare bør bruke vibrator på utsiden, eller ikke i det heletatt. Noen som vet hva som er fakta her??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Du kan fint bruke dildo, men ikke vibreringa. Den kan vist forstyrre hjerterytmen til barnet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg brukte d men kun på utsiden,innvendig skal man ikke bruke d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Crap!!! Dette blir en laaaaaaaaang ventetid gitt.... jaja, takk for svar jenter HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 en lang og tykk agurk er bedre enn dildo og vibrator:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Det er liksom vibratoren som gjør hele greia for meg da serru :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå