Gå til innhold

I dag skal jeg begynne med nivå 2 på 30 day shred. Både gleder og gruer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hørt at det skal være så hardt samtidig så gleder jeg meg til å få litt variasjon. Må bare psyke meg opp litt før jeg begynner :-)

Dere andre som trener 30 days shred, merker dere noen endringer eller?

Jeg hverken målte eller veide meg før jeg startet så jeg vet ikke helt de målbare resultatene men jeg merker at kroppen er blitt fastere allerede etter 10 dager og både mannen og meg ser at jeg har tatt av litt. Så dette har jeg virkelig troen på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. har ikke hørt om det før, men har nå googlet det litt og lest, så nå står det på nedlasting hos meg:-)) Holder på å slanke meg for tiden, men kommer ikke i gang med trening.... håper dette faller i smak for meg:-)) Synes du det er tungt og var du trent før du startet?

Skrevet

Ja dette er absolutt til å anbefale dersom du vil se og merke raske resultater ved å trene :-)

Jeg var ikke i god form når jeg begynte. Trente en del tidligere men nå de siste par årene har jeg ikke trent noe som helst og har lagt på meg mange kilo. Disse skal nå bort!

Det er hardt ja men du velger jo litt selv hvor hardt du vil ta i. Men dess hardere dess raskere resultater og det er jo kun 25 minutt hver dag så det er fullt overkommelig.

Dette er en utrolig kick-start på å komme igang med trening.

Lykke til :-)

- og nå har jeg akkurat trent første økten på nivå 2 og det var bra øvelser så dette ser jeg lyst på :-)

Skrevet

Hmmm, spennede det da. Den er ferdiglastet nå, men er bortreist i helga så skal starte på søndagskvelden etter og ha vært i konfirmasjon og stappa i meg KAAAAAAKER.....

Har sikkert passe dårlig samvittighet da:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...