Vicky 83 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Her var det jeg som fikk siste ordet, jeg var ganske bestemt. I tillegg var det mine foreldre som betalte vognen uten at jeg nødvendigvis synes at det skulle ha så mye å si siden den var til oss begge to/babyen. Vi endte med TFK siden jeg ville ha trehjulsvogn. Mannen ville helst ha Emmaljunga. Han ser ikke poenget med trehjulsvogn, synes Emmaljunga er finere å se på og likte at sportsdelen til Emmaljunga kan plasseres begge veier. Det siste poenget gjorde at jeg lenge overveide å gå for Emmaljunga istedenfor TFK. Jeg kan være enig i at Emmaljunga er penest å se på, men jeg har hele tiden ment at trillekomfort må komme foran utseende. Uansett ble det til at jeg bestemte. Han lot meg gjøre det, men det var tydelig at han hadde sterke følelser i denne diskusjonen han også. Jeg var nesten fristet til å velge Emmaljunga bare for å gjøre han fornøyd, men det ville jo blitt litt feil. Jeg sa at jeg var redd for at det skulle bli veldig mye surmuling når vi tok vognen i bruk, men det mente han at det ikke skulle bli. Han sa også noe om at vi kunne ikke bli fornøyd begge to, en av oss måtte bare få bestemme. I går satt vi opp vognen, og da kom kommentaren " Uff, det var ikke noe vakkert syn dette her" Da ble jeg rimelig frustrert, men sa ingenting. Skjønner at jeg kanskje må gi han litt tid, men synes bare det er litt dumt med den innstillingen. Jeg blir jo oppglødet over å se vognen til det lille vidunderet vårt, og så trekker han gleden ned på den måten. Skikkelig filleproblem dette her, ingen stor konflikt altså, men jeg er litt nyskjerrig på om andre har hatt diskusjon rundt barnevogn.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg fikk hele ordet, han kunne neppe brydd seg mindre og var bare glad for at jeg tok meg av innkjøp av vogn ;-) Spurte ham kun om det var greit med bitte litt rosa på vognen, og det var det, så da kjørte jeg på med min favoritt. Som forøvrig ble en emmaljunga denne gangen, med 4 hjul der 2 er svingbare og har en vesentlig mye bedre trillekomfort enn de 3 hjulingene jeg har prøvd.
Ella & gull med smilehull Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg fikk første, siste og alle i mellom
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Signerer Alva her:) Han her hadde vel knapt sett forskjell på om vi trillet rundt i en 3-hjuling eller en badebalje på hjul, he he. Neida, men vi valgte en helt nøytral, svart vogn, med 4 hjul fra Brio.
Candy girrrl Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Haha.. Min mann hadde ikke sett forskjell på om det sto en trillebår i gangen. Men hver gang han skal slå de opp eller sammen så er det selvfølgelig DRITTVOGNER med elendige patenter. Les; uteknisk mann
It's all about me Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Han velger verktøyet vi trenger, jeg velger barneutsyret. Jeg interesserer meg ikke for verktøy, han interesserer seg ikke for barneutstyr. Kunne ikke vært bedre )
Vicky 83 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Det var det jeg mistenkte, at de fleste menn har lite meninger om barnevogn. Er jo bra han har meninger da, men litt irriterende av og til... For at han skulle få bestemme litt han også, ga jeg han full frihet til å velge farge på vognen og stelleveske. Det ble svart vogn og en enkel svart stelleveske.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har fått beskjed alle gangene at "det der velger du vennen" Men har ihvertfall prøvd i la han være med å bestemme, selv om han ikke brydde seg så mye Men den ene trillen jeg kjøpte ble det litt klaging på, den var sååå lav og han fikk vondt i ryggen av å trille den. Så da måtte jeg trille når vi brukte den. Men det var ikke noe problem det så..
*Rutletutt* Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg hadde både første og siste ordet, he he...jeg hadde bestemt meg for en Bugaboo lenge før vi ventet nr to, og da det ble klart at mini i magen var jente, ble det rosa Buggis;-) Jeg synes den vogna virker super-praktisk og er i tillegg kjempefin. Han var heldigvis enig med meg da, likte vogna fra første "prøvetur" i butikken. Var ikke den helt store diskusjonen kan man si;-) Nå er jenta snart 3 år, så vognperioden er over, men den vogna var vi 100% fornøyd med begge to:-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Jeg hadde bestemt vogn lenge før babyen var i magen;) Han kunne ikke brydd seg mindre, men syntes den var veldig fin Emmaljunga Mondial Duo endte vi opp med
It's all about me Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Kom plutselig på at han har trumfet igjennom en gang. Skulle ha en billig paraplytrille til å ha i bilen da vi var på en lengre reise i USA. Jeg dro for å kjøpe en billig-billig dårlig en, men så så han MacLaren......... Er glad for det valget nå, for den var en keeper.
Amonym i dag Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Jeg vvalgte type bogn og mannen valgte farge;) fin fordeling, da jeg hele tiden siklet etter emmaljunga, og da ble det det:) i fargen blå (navy)
Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Barnevogn: trillbar, fire hjul og stillbart håndtak - ikke stort å ta stilling til egentlig.
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Vi ble enige med vognen etter mye gjennomgang av hva vi skulle ha denne gangen, men vi endte med en Emmaljunga Smart Duo^^ Gleder meg til å bruke den.. Jeg også vurderte den TFK, men slo det fra meg når lillesøstra mi sa den var ustø og at hun var redd for å ha ungen sin oppi der fordi den hadde veltet før, men da uten ungen.. Jeg vet ikke hvordan TFK'en er i utgangspunktet, men jeg falt for Emmaljunga vogna og ville ha den, mannen min ble med å så på den og vi ble enige om å gå for den^^ Fargen ble svart og mørkegrå, og med matchende stellebag!! Men jeg har vært veldig heldig med at mannen min og jeg er ganske enige når det gjelder vogner, han og det er rimelig skeptisk til generellt trehjulsvogner!! Men han vet at jeg vil se vogna og kjenne vogna før jeg bestemmer meg, og vi endte opp med en fin Emmaljunga ^^ Lykke til med TFK'en^^ Dere blir nok fornøyd skal du se Mange som har sånn vogn:)
*Rutletutt* Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Kan ta smarte vogn-avgjørelser de også altså;-))
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #16 Skrevet 7. mai 2010 Vi var heldigvis enige om at vi ville ha en enkel (men fin), klassisk 4-huling til vårt lille nurk. Så vi endte opp med en sort brio kombi. Viktigste med den var teleskop-løsningen på håndtaket, for mannen min er lang og kunne ikke fått særlig god trillekomfort med et håndtak som vippes opp og ned. Dessuten ville vi ha stabiliteten til en 4-hjuling, og vi var enige med din mann i at sportsdelen på tfken ikke er særlig fin (den er flott med bagen på da ...) Så her syntes begge at vognvalg var viktig.
Mammaen til Isak Skrevet 7. mai 2010 #17 Skrevet 7. mai 2010 Bare jeg som har hatt sånne menn som engasjererer seg fullt og helt i vogn valg eller?? hehe.. Makan til meninger a gitt.. Eksen hadde sterke meninger om både farge og utseende på vogn, og vi endte opp med emmaljunga med sportsunderstellet.. Mannen nå, jeg er jo ikke gravid enda engang har bestemt at det bare må bli en emmaljunga med det blanke understellet, som jeg ikke engang husker hva heter.classic eller no kanskje.. Og med den hvite kanten på hjula..) hehe
Babyønske �� Skrevet 7. mai 2010 #18 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har bestemt alle. Greit for han så lenge jeg betaler selv. Han bryr seg (heldigvis)lite om utseende og funksjoner. Men for hver vogn jeg har anskaffet har han sagt at nå blir det ikke fler, men sannelig har det blitt allikevel. Den første vogna(Simo Duo) hadde jeg bestemt meg for lenge før jeg ble gravid. Så da spurte jeg han bare om fargen var ok :-P. Ferdig med det. Men han ville ha en Quinny Zapp til bilstolen, så at den kom i hus var egentlig hans fortjeneste, selv om det var jeg som viste den til han, så var den ikke noe jeg MÅTTE ha. Jeg ble aldri helt fornøyd med den, så kjøpte en Titanium Breeze senere, uten at han visste noe. Sportstrilla(Emmaljunga Scooter) bare måtte jeg ha, så han hadde ingenting han skulle sagt. Fikk litt å si ang farge, men det var fordi jeg ikke klarte å bestemme meg :-)
Tante Gustava Skrevet 7. mai 2010 #19 Skrevet 7. mai 2010 Hehe. Jeg fikk nok både det første, det midterste og det siste ordet. Jeg sjekket litt, fant ut at emmaljunga virket grei (fikk den anbefalt, var nok det som gjorde utslaget. Er ellers altfor mye å velge blant...). Han kunne nok ikke brydd seg stort mindre, han er enig i alt han ikke engasjerer seg i ;-) Elsker forøvrig emmaljungaen min...
mer enn bare mor Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 mannen fikk siste ordet. Han var rimelig lei av å høre på jeg som veide for og i mot på ALLE vogner. Så da fant han en annonse på finn.no (kjøpte brukt) og vi dro ut og så på den. Men det var en av de vognene jeg kunne tenke meg, så vi var fornøyd begge to. Vi hadde hver våre kriterier som gjorde at vi innsnevret valgmuligeten slik at begge fikk det slik vi ville. Feks ville han ha en liten vogn, jeg ville ha 4 hjul, osv.
Anne-B. Skrevet 7. mai 2010 #21 Skrevet 7. mai 2010 Bilen. Vi måtte kjøpte vogn som passet med målene i bagasjerommet til puttputten vår.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 7. mai 2010 #22 Skrevet 7. mai 2010 Her falt vi heldigvis for samme vogn. Var bare den vi vurderte, og fargevalget lot jeg han bestemme. Han valgte en av de to jeg hadde sett ut, så da var den også oki. Nå ser vi på enkel trille og har sett ut samme der også.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. mai 2010 #23 Skrevet 7. mai 2010 Kunne valgt verdens styggeste vogn uten at han brydde seg om det Valg av vogn har begge gangene vært opp til meg Men har såklart spurt hva han synes..
Marbella Skrevet 7. mai 2010 #24 Skrevet 7. mai 2010 Tror ikke han kunne brydd seg mindre......hvis det hadde stått en annen vogn på trappa når han skulle ut med lillemor- er jeg ikke sikker på om han hadde lagt merke til det:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mai 2010 #25 Skrevet 7. mai 2010 jeg fikk vel egentlig siste ordet, men han var enig da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå