Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Kan ikke si jeg tenker noen av delene, sex har jeg når jeg har lyst og når jeg har mensen har jeg ikke lyst... Men helt på slutten gleder jeg meg til det er helt over så jeg kan ha sex igjen da
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Ingen av delene, jeg tenker FAEN, ikke nå igjen. Mensen er ekkelt!
Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Tenker vel strengt tatt bare faan, nå holder det snart.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Ingen av delene. Mensen har aldri plaget meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Var ikke videre begeistret for mensen da jeg hadde den, og synes ikke det er noe bonus å få "sex-fri" på den siden jeg selv er glad i sex. Lenge varte den også, og i tillegg blødde jeg så kraftig at det var konstant stress i forhold til å sjekke og skifte så jeg ikke blødde igjennom, godt å være kvitt den ja.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg tenker. Faen. Er så lei det dritet her - hvorfor må den vare i flere dager? Også har jeg sex likevel
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Tenker faen,ikke sex! Blir ekstremt kåt når jeg har mensen, men vil ikke ha sex da siden jeg blør veeeldig mye. Nå har jeg fått satt inn hormonspiral da, og håper på at jeg mister mensen, evt blør mindre, kortere og sjeldnere.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Samboeren min tenker nok nr 1. Jeg er mer på nr 2
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 mensen får meg til å tenke å nei mensen . jeg har ikke sex under mens men har som regel ikke lystda heller. men tenker ikke jes pause i noen dager heller da jeg liker sex men jeg liker sex når jeg har lyst.og den går jo opp og ned.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 alternativ 3! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu. Legen skrev på et brev til skolen at jeg kunne sykemeldes en uke i mnd. sykt
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 tenker at det er ekkelt,og gleeder meg til jeg mister den mensen om ca 20-30 år.. blir kåt,men synes det er for ekkelt når vi først kommer til stykket..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Jeg tenker: Hurra, slipper sex! Og TAKK for at mannen er så godtroende at han tror mensen varer i 3 uker......
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Tenker: "faen, nå blir det rævpuling i 5 dager......."
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #17 Skrevet 7. mai 2010 Øh, jeg trenger ingen unnskyldning for ikke å ha sex.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #18 Skrevet 7. mai 2010 hahahahahaha! jeg tenker alltid, FAEN, no er blir det ikke sex på mangen dager men så tenker jeg FAEN, vi har jo dusj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå