Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien? Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Finland 10 dager i beynnelsen av sommaren men så har vi nesten 3 uker igjen der vi ikke har planer. Hva skal dere gjøre? Noen som skal være i Norge hele ferien?

Vi er to voksne og to barn, 5 og 2 år.

Kunne ha tenkt meg en helgetur en plass i Norge eller kanskje en storby weekend ferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Spania en uke i starten på sommeren.

Deretter skal vi til Lillehammer, og Hunderfossen og Maihaugen

Synes Lillehammer er så koselig by jeg:o))

Ellers skal vi en langhelg til Smøgen langs svenskekysten, helt fantastisk nydelig! Også blir det vel Tusenfryd eller Liseberg.

Skrevet

Vi er to voksne med barn på 2 og 5 år, og denne sommeren skal vi debutere med telt. Tenkte å reise nedover svenskekysten, og teste campingplasser;-)

Skrevet

Svenskekysten er helt fantastisk ModerJord!! Kommer til å bli en minnerik tur..

Skrevet

Vi skal nordover til foreldrene mine. Men i år skal vi ikke kjøre nordover bare for å kjøre. Vi skal ta det mere med ro med flere planlagte stopp.

Alternativene er kjøre oppover norge å stoppe innom venner som bor på veien pluss litt andre steder. Eller kjøre sverige og besøke mine små tremenninger (er like gamle som mine barn) og stoppe på diverse campingplasser osv. Uansett hva vi velger kommer mamma og pappa til å kjøre i møte med oss sånn at vi får noen dager sammen på ferie alle sammen.

Så skal vi være hos de i ca 10dager før jeg og samboeren min kjører sørover igjen. Guttan blir igjen i ca 1 uke til før de skal til farmor og bestefar sammen med faren sin i ca 2uker.

Skrevet

Vi skal på hytta til svigers i Flekkefjord og bla.a. dagstur til Sørlandsbadet i Lyngdal, nyte de vakre (!), lange strendene ved Lista fyr. Kanskje en dagstur med eldstejenta til Fårup sommerland i Danmark. Så blir det vel en tur til Bø i Telemark og sommarland. Ellers hjemme og forhåpentligvis nyte det fine været med turer på stranda og i Dyreparken/Badelandet! :)

Vi har jenter på 5 år og 10 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...