Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Har noen av dere prøvd NAN ?? Vurderer å kjøpe..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Nå er ikke NAN morsmelk, men morsmelkerstatning da.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Beklager.. Jeg er 17 år gammel jente, og er ikke helt inne i denne babyverdenen enda.. Moren min og faren min har jeg ikke kontakt med, slik at jeg har ikke så mange erfarene å spørre innen slike temaer.. Men hva er den beste mormelken til dere som har erfart ? Jeg håper på hjelp, har en datter her som er 3 måneder, og jeg ser at jeg snart mister melken..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Ser at du snart mister melken? Hvor ofte lar du babyen die da?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Hun får mat ca hver tredje time, ligger lenge til brystet og er hele tiden sulten... Jeg ba ikke om ammeveiledning, men om erfaringer fra morsmelk (eller hva dere kalte det...)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Erfaringen min er at barn reagerer minst på en mme som heter hipp. Deretter kommer Nan, og laaaangt nede på lista er Colett.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg brukte hipp fram til han begynte med velling / grøt, da gikk jeg over til nan2. Smak og behag. De fleste bruker kanskje nan.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Ok. Men kan jeg gi henne LITT velling når hun er 3 mnd ?? Da får jo jeg sove bedre om natten
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Jeg ser du skrev at du ikke ville ha ammeveiledning, men jeg vil bare komme med et tips uansett. Hvis du ammer kun ca hver 3.time og hun virker sulten hele tiden, så ammer du for sjeldent. Alle babyer har perioder hvor de trenger å spise mye oftere enn hver 3.time for at du skal produsere mer melk. Prøv et par dager hvor du ammer mest mulig, så kan det hende du kan unngå å gi morsmelkerstatning i det hele tatt.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 nan er en fullverdig erstating til morsmelk. det er flere morsmelkerstatninger på markedet,så du må bare prøve deg frem. morsmelkerstatning kan virke forstoppende på magen, så det kan være lurt å kjøpe maltekstrakt i tillegg som du blander ca en t-skje av i hver flaske (du må selvfølgelig se ann ungen etter hvor mye du treneger) Synes det er flott at du har klart å amme så lenge
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Litt tidlig. Har en gutt som forsatt er oppe 2-3 ganger om natta er snart 7 mnd. Spiser grøt, middag, brød og frukt hjelper ikke på søvnen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor vil du absolutt gå over til styret med MME om du ikke behøver det? La henne få die oftere så tilpasser melkemengden seg etterspørselen og du kan amme lenge enda. Hver 3. time er ikke ofte for ei på bare 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Tusen takk for SUPER KOSELIG tilbakemelding
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #16 Skrevet 7. mai 2010 Dette virker litt dumt, men jeg spør i vei til dere , jeg Hun ligger inntil brystet mitt veldig mye, og sovner også. Hun suger og sovner, hele tiden. Og noen ganger spiser hun også kjempe masse, men er sulten fem minutter etterpå.. Jeg har kjøpt meg en slik pumpe og har forsøkt å pumpe meg opptil flere ganger daglig, og jeg har melk til å dekke et måltid til henne.. Men jeg bare skjønner ikke hva det er..?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #18 Skrevet 7. mai 2010 min opplevelse er at banet liker alle. og man må prøve for å se. noen kan få hard mage eller reagere på noen, noen reagerer på mme som er lagetpå kumelk og det erde fleste. noen boikotter nan. men nan er den som er å få tak i over alt også i utlandet hvis du reiser. foreslår at du snakker litt med helsesøster hun skal jo vite en del og kan gi deg gode tips og råd. så synd at du ikke har så mange å støtte deg til å få råd fra. bruk helsesøster. de kan mye og er utdannet til å skulle gi råd og veilednig til oss mødre. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #19 Skrevet 7. mai 2010 Så ofte hun viser noe som helst tegn på å være det minste sulten. Så selv om du ammet 5 min før så legger du henne bare til igjen. Når produksjonen har økt så vil du oppleve at hun blir sulten sjeldnere igjen fordi hun får i seg mer i et måltid.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 tusen takk for støttende tilbakemeldinger.. Jeg ble jo gravid i ung alder, og ingen av venninnene mine klarer å sette seg inn i denne situasjonen. Jeg har ikke så mange voksne personer å ta kontakt med i slike "hendelser" slik at det er godt med et slikt forum som dette en gang i mellom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå