Gå til innhold

Noen som har gått helse og sosial her? Lurer på eksamen tverrfaglig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar helse og sosial som privatist (første året), og skal opp i eksamen tverrfaglig.

Hvordan foregår den? Fikk bare vite at det skulle være muntlig og praktisk...hjelp som jeg gruer meg:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Nå er det 5 år siden jeg gikk helse- og sosialfag, men prøver å svare deg likevel jeg;)

Har dere ikke hatt tverrfaglige innleveringsoppgaver/tentamener tidligere?

Da vi hadde tverrfaglig fikk vi en ganske åpen oppgave, der det var stor mulighet for å spille på alle fag. Hvordan ligger du ann sånn fagmessig på prøver dere har hatt tidligere? Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, for jeg leste ingenting det året jeg gikk helse- og sosialfag, men likevel fikk jeg 4'ere og 5'ere på alt på vitnemålet husker jeg:) Jeg har heller ingen klisterhjerne.

Får dere vite tema på eksamen på forhånd? I såfall kan du jo skrive det her, så kan jeg prøve å hjelpe deg med noen stikkord fra alle fag..

Skrevet

Jeg måtte leke barne- og ungdomsarbeider og lage grønnsakssuppe. Etterpå spiste vi den og jeg ble spurt ut. Dette var før jul;)

Skrevet

Hi her:)

Nei, har ikke hatt noe tverrfaglige innleveringer, men har jo hatt fagene Helse, Yrke, Samspill....og har tatt eksamen i alle de fagene også nå.

Og om det er som anonym over her sier, at oppgaven kan være å lage suppe og kanskje prate om kosthold....ja da nærmest gleder jeg meg:)))

Hvilke spørsmål fikk du da?, du med suppa, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...