suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hvilket spill er enkel som nybegynnerspill? Han har spilt mumispillet og mestrer det.
ModerJord venter nr 3! Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg ville kjøpt Super Mario. Det er et fint spill og rommer mange nivåer. Fra det helt enkle til det mer vanskelige. Jeg bommet litt, og kjøpte Postmann Pat til datteren vår da hun fikk DS (hun var da 5 år). Dette spillet var altfor enkelt for henne (hun hadde ikke spilt mye tidligere), og hun ble lei det etter et par dager. Super Mario derimot har hun hatt mye glede av - og har det fortsatt.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Søstra hans har Super Mario og han vil ikke spille dette, han er redd for å dø (altså at Super Mario dør). Hvilke spill er det man ikke dør på?
ModerJord venter nr 3! Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Så søtt:-) Mulig Lego-spillene? Vet de er populære, men aner ikke om noen "dør". Kanskje Postmann Pat er noe allikevel;-)
snuppedupp Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Pet shop spillene er veldig enkle og kjekke Ellers ville jeg gått for Mario - olympic games. Her er det ingen som dør :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Lynet Mc Queen spillet, heter CARS. Det er ikke Race-O-Rama. Det har funket bra som et begynnerspill for guttene her.
Mockanin Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 4 åringen her fikk DS på mandag. Kjøpte med to spill. SuperMario Cart (eller gocart) og et Josefinespill. Josefinespillet var en bom, alt for kjedelig. Mens SuperMario var gøy.
ModerJord venter nr 3! Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Har ikke Pet shop spillene instruksjoner på engelsk? Altså at man må kunne engelsk for å spille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå