Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Nyte sola,grille,leke med ungene,nyte at det er helg, og ikke minst: NYTE mannen min
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Dagen min: tv. står opp ca 7 spiser og leker Jeg drikker kaffe og ser litt på god morgen norge. Barna sover første dupp ca 9. Jeg sjekker fb og bet regninger, svinger innom dib. Rydder og vasker. Barna våkner. Spiser ca 11-12 og går på tur.... I kveld blir det taco og tvekos med min kjære. Ut over det får vi se hva dagen bringer...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Leke i sola, besøke svigers, handle og spise fredags taco :-) mmm..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do,spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt gå....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Surfe på nettet. Dra i butikk. Hente barn. Dra på møte ang min nye jobb som jeg begynner i til mandag Se film med barna ikveld. Og kanskje spise med samboeren når han kommer hjem fra jobb ikveld, hvis han ikke er for trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå