Gå til innhold

Hva skal dere idag da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyte sola,grille,leke med ungene,nyte at det er helg, og ikke minst: NYTE mannen min :)

Skrevet

Jobbe, som vanlig.

Skrevet

Dagen min:

tv. står opp ca 7 spiser og leker

Jeg drikker kaffe og ser litt på god morgen norge.

Barna sover første dupp ca 9.

Jeg sjekker fb og bet regninger, svinger innom dib.

Rydder og vasker.

Barna våkner. Spiser ca 11-12 og går på tur....

I kveld blir det taco og tvekos med min kjære.

Ut over det får vi se hva dagen bringer...

Skrevet

Leke i sola, besøke svigers, handle og spise fredags taco :-) mmm..

Skrevet

spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do,spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt, gå en tur på do, spise litt, dibbe litt gå....

Skrevet

Surfe på nettet. Dra i butikk. Hente barn. Dra på møte ang min nye jobb som jeg begynner i til mandag :D Se film med barna ikveld. Og kanskje spise med samboeren når han kommer hjem fra jobb ikveld, hvis han ikke er for trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...