Gå til innhold

Endring i ferieplanene gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere skrevet her at det var litt forvikklinger i forbindelse med ferie vi skulle på til familien min på en anne kant av landet.

I går løste vi den floka... Vi bestillte ferie til Tyrkia i stedet... nå gjenstår det bare å fortelle familien at vi ikke kommer i sommer alikevel.

Jeg er så feig at jeg tar den lette utveien og sier at pga. krøll på jobben til mannen min så får vi bare en uke sammen og det blir for kort tid til å kjøre 260 mil på og for slitsomt for mannen ;-) Faren min kommer neppe til å forstå, men sånn er det bare. Det er et mas og et styr med han og sjalusien hans når vi er på hjemstedet mitt. Han takkler ikke at vi også skal besøke moren min, venner og annen familie.

Nå gleder jeg meg bare til å dra til Side i Tyrkia. Var der for 2 år siden også på samme hotell og ble forelsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres lurt ut!

Jeg vil også på ferie........

#sukk#

Skrevet

Husker den historien din.. Så deilig at dere har bestemt dere, og kan glede dere til ferien!

God Tur :o)

Skrevet

Så utrolig bra for dere!! Håper dere koser dere masse på ferie!

God tur. :)

Skrevet

Skjønner veldig godt, ut i fra det du har skrevet, at dere endrer ferieplaner. ;)

Kan jeg spørre hvilket hotell på Side i Tyrkia dere er så fornøyd med og skal til for 2. gang?? :)

Skrevet

Takk for svar.

Vi skal på Side Resort. Gleder meg skikkelig til å komme tilbak dit.

hmmm... spendt på om "ferieforelskelsen" til eldste sønnen min jobber der ennå. Gutten lyste opp når vi fortalte at vi skulle tilbake dit.

Skrevet

Så vittig med sønnen din! :)

Kanskje vi reiser på tur til Syden neste sommer - greit å få tips om bra hoteller/resorter allerede. Og etter som jeg husker er vel ikke Tyrkia det dyreste landet å feriere i heller... :)

God tur når dere reiser i sommer! ;)

Skrevet

Vi skal også til Tyrkia i år! Men til Alanya. Gleeeeder meg som en unge!!! 23 dager igjen!!

Har hørt MYE skryt om Side resort!

God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...