Gå til innhold

Hva tenker du om guttenavnet...

Anbefalte innlegg

......Vinjar?

Jeg ser liksom for meg en kjekkas med halvlangt hår som driver med snowboard/surfing/kiting;P Og en slik gutt vil jeg jo gjerne oppdra. Har termin med guttebaby 10 aug.

Er det bare meg som er helt på jordet?

Kan en liten gutt fra østlandet hete det? Eller tenker dere på en eldre mann fra nord når dere hører det?

Hehe, huff at jeg aldri kan stole på min egen magefølelse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141823238-hva-tenker-du-om-guttenavnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes barsk ut ja:) Har bare hørt navnet Viljar før ikke Vinjar.

Stol på magefølelsen du:) Men en ting er greit å vite.

Da jeg fikk jentungen hadde vi bestemt navn før hun ble født,men da hun kom syntes jeg liksom ikke navnet passet på henne,så det ble noe helt annet. Lykke til med navnevalg og fødsel:)

Jeg har aldri sett Himmelblå, men en venninne av meg sa også at det var en derfra som het Vinjar.

Jeg står liksom mellom Felix og Vinjar. Vinjar er kanskje for sært og Felix litt for vanlig i 2010...Tenke tenke...

Flere synspunkter gjerne!:)

Annonse

Klart han kan hete Vinjar. Moro med folk som tørr å velge navn som ikke alle andre har. Jeg syns det er fint. Det er jo ikke sikket gutten blir en surfe-gutt, men navnet Vinjar vil veldig fort bli assosiert med gutten din, uansett hvordan han ender opp med å bli. Altså, han kommer til å bli en typisk Vinjar for alle som kjenner han ;)

Vinjar er et kjempefint, stødig og tøft navn!

Jeg kjenner en veldig sporty og kjekk gutt som heter det, så for meg er det absolutt et navn med positive assosiasjoner... ikke noe "gammel mann fra nord" nei!

Liker Vinjar bedre enn Viljar (kjenner en hest som heter Viljar....;p).

Felix er ikke fint...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...