Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 er mulig da? nesten hver natt over en lengre periode har jeg hatt skikkelig våte drømmer. blir flau av meg selv når jeg våkner! bare leit at mannen begynner på jobb så himla tidlig... he he ja ja, det er bedre enn mareritt da, men helt unormalt til å være meg! Får slutte å se på tv om kvelden tror jeg. må være derfra, med all klininga og sexen det er der om dagen! Flere som opplever disse nattlige eventyrene?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hihi, så morsomt at du nevner det! JA, denne uka har jeg våknet tre ganger av våte drømmer, og blir litt forskrekket av meg selv.... Er gravid i trettende uke, så det har blitt lite sex i det siste... Mulig det har noen sammenheng... Godt jeg ikke er alene..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Det er veldig vanlig å ha våte drømmer når man er gravid. Hadde det kjempe ofte i mitt første svangerskap. Og har hatt det en del nå også. Jeg elsker sånne våte deilige drømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå