....mammatilto... :))) Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 er så kjekt med det at det er søskensete man kan feste oppå vogvn. Har nå Quinny Freestyle og den begynner og bli for liten til snuppa på 2,5år pluss at den tåler bare 15kg...
nybegynner07 Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 VI kjøpte en brukt og er superfornøyde, men vi bruker den ikke så mye som søsken vogn. Men på ferie har den vært utrolig god. Har også brukt den som vanlig trille uten søskensetet og syns den har vært helt topp. De tingene som har irritert meg litt er utbedret på de nyere modellene. (Regulere styret blant annet.) Eneste som er dumt er at det er vanskelig å komme til i kurven under når barnet ligger...
Tante Gustava Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Kjenner den ikke selv, men vurderte den da vi ventet nr 2. Fikk beskjed fra ei venninne som hadde den, at det måtte vi ikke finne på. Hun mislikte den sterkt, uten at jeg nå greier å huske nøyaktig hva hun mislikte.
soleia Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Fekk anbefalt den vogna av kjende i går, som var godt nøgde, så eg fylgjer med på tråden for å høyre kva de andre seier..
Lykkekløver Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Vi er godt fornøyde med den. Det eneste minuset er at det er vanskelig å komme til i kurven under når ryggen er lagt helt ned i sovestilling.
Panterjenta85 Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 http://www.klikk.no/foreldre/article434914.ece Ta en kikk her
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er egentlig ikke så veldig fornøyd, jeg. Eller, som vanlig trille er den helt grei, har brukt den mye som vanlig vogn her hjemme til storebror. Eneste minuset der er at jeg synes den er litt vaklete til tider, opp og ned fortauskanter og sånt. I tillegg er det helt umulig å få igjen klipsene når man har lagt ned ryggen, jeg får bare igjen den øverste og da må jeg bruke masse kraft. Har bare brukt den en gang som søskenvogn foreløpig, og siden jeg har en nyfødt lå han i mykbag under storebror. Det gikk forsåvidt greit det, men jeg var ikke helt fortrolig med det og følte at han lå litt utsatt til. I tillegg var det vanskelig å legge ham inn "feil vei", synes jeg. Særlig når man må passe på nakken og sånt. Nå har jeg jo ikke brukt den så mye som søskenvogn ennå, så kan være jeg synes den er veldig praktisk når minstemann blir eldre, men det er hvertfall meningen min så langt. Varierer jo også fra person til person hva man er komfortabel med. Jeg var i Sverige nettopp og der hadde de en søskenvogn som het iCandy, http://www.icandyuk.com/. Synes den så utrolig flott ut, og angrer på at jeg ikke heller kjøpte sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå