Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Er plaget med stiv nakke, og hver gang etter
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 jeg har grått så får jeg migrene. Postet litt for fort;) Andre som har det sånn? HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 jupp må være intens gråting da,gjerne en kombinasjon med at jeg har drukket for lite vann
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Ja jeg får dundrende hodepine etter hver gang jeg gråter... ;/
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Men får man virkelig migrene? Er det ikke bare vondt i hodet? Trodde migrene var en sykdom jeg, og bare navnet på vondt i hodet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Får hodepine hvis jeg gråter, ja, men ikke migrene. Migrene får jeg også noen ganger, men den smerten føles hvertfall helt annereledes for meg. Etter gråt får jeg "vanlig" hodpine, som forsvinner etter en stund, bare jeg slapper av og drikker et glass vann. Og tro meg det gjør ikke migrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå