Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 mulig å gjøre noe med=???? har en mann som også bruker siden, er så tregt at han alltid kan se hva jeg har svart på teit om jegbrått nå skal si at han får lage sin egen profil liksom.. han er innom å titter bare
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Om han bare er innom og titter som du sier trenger han ikke logge på med din brukerkonto. Og jeg ser ikke noe galt i at du ber han ordne seg engen konto. Det er da ikke vannskelig for han det. Man trenger ikke dele absolutt alt selv om man er sammen.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hvis han kun er innom for å lese/titte og ikke svare, så trenger han jo ikke logge på i det hele tatt. Det går fint an å lese innlegg UTEN å være pålogget...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke alltid det går fint å lese innlegg UTEN å være pålogget som du sier.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Når man ikke er innlogget ligger der en ganske så lang forsinkelse (30 min - 1 time ofte) på å få se svarene på innlegg. Man får se dem i listen, men om man trykker på innlegget kommer de ikke opp. Det kan dermed være ganske irriterende å titte om man ikke er innlogget Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Hæ? Dette har jeg aldri opplevd og jeg er ofte innom bare for å lese, uten å logge på.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Da bør du begynne å logge deg på, så får du lest masse mer:) Har sagt ifra om det på ris og ros siden noen ganger uten at det har hjulpet. Det kan stå 0 svar når du er avlogget og 10 når du logger deg på.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 lag deg ny konto ikke fortell han om den problemet løst.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Aha!!! Nå forsto jeg plutselig hvorfor det ofte står at noen har svart på et innlegg, men når man trykker på det så er det ingen svar. Har lrt på dette. Smarte sjeler der ute:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 det er bare å trykke på refresh, det, så kommer alle svarene opp.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Nei. De gjør ikke det hos meg. Verken ved refresh eller ved å gå inn på siden på nytt med en annen browser. Det eneste som hjelper er å logge inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå