Gå til innhold

jeg ønsker ikke at mine 40 siste innlegg skal kunne lagres

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig å gjøre noe med=????

har en mann som også bruker siden, er så tregt at han alltid kan se hva jeg har svart på

teit om jegbrått nå skal si at han får lage sin egen profil liksom.. han er innom å titter bare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han bare er innom og titter som du sier trenger han ikke logge på med din brukerkonto.

Og jeg ser ikke noe galt i at du ber han ordne seg engen konto. Det er da ikke vannskelig for han det.

Man trenger ikke dele absolutt alt selv om man er sammen.

Skrevet

Hvis han kun er innom for å lese/titte og ikke svare, så trenger han jo ikke logge på i det hele tatt. Det går fint an å lese innlegg UTEN å være pålogget...

Skrevet

Det er ikke alltid det går fint å lese innlegg UTEN å være pålogget som du sier.

Skrevet

Når man ikke er innlogget ligger der en ganske så lang forsinkelse (30 min - 1 time ofte) på å få se svarene på innlegg. Man får se dem i listen, men om man trykker på innlegget kommer de ikke opp. Det kan dermed være ganske irriterende å titte om man ikke er innlogget

Ikke HI

Skrevet

Hæ? Dette har jeg aldri opplevd og jeg er ofte innom bare for å lese, uten å logge på.

Skrevet

Da bør du begynne å logge deg på, så får du lest masse mer:) Har sagt ifra om det på ris og ros siden noen ganger uten at det har hjulpet.

Det kan stå 0 svar når du er avlogget og 10 når du logger deg på.

Skrevet

lag deg ny konto ikke fortell han om den problemet løst.

Skrevet

Aha!!! Nå forsto jeg plutselig hvorfor det ofte står at noen har svart på et innlegg, men når man trykker på det så er det ingen svar. Har lrt på dette.

Smarte sjeler der ute:)

Skrevet

det er bare å trykke på refresh, det, så kommer alle svarene opp.

Skrevet

Nei. De gjør ikke det hos meg. Verken ved refresh eller ved å gå inn på siden på nytt med en annen browser. Det eneste som hjelper er å logge inn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...