Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

test test test test test=))

jeg jubler at du skal teste ja..det er så flott at du har kommet såå langt=)

fortell litt hvordan du har det følelser og sånt=)

jeg er bare på rugedag 3,allerede har jeg mistet all håp=(

jeg har følelsen på at jeg får neg svar,så jeg prøver å glemme at jeg har hatt dette forsøket i det hele tatt!!!

masse lykke til og skriv en glad innlegg så fort som mulig=)))

hei på du anonymee.. :) :)

jeg har gått å vært negativ fra første dag jeg og.. først så var det det at aggene ikke delte seg som de skulle.. de tok opp tilsammen 5 egg fra frys. og det de satte inn hadde de tatt opp fra frys samme dag som innsettinga. Og det at jeg hadde en lege som jeg ikke liker hjalp jo ikke til det el. Sia innsettinga så har jeg ikke hatt noen symptomer.. og på mandag så blødde jeg litt og hadde masse rosa og brunt utflod... alt var liksom motsatt fra sist gang jeg prøvde..

Men så kom dagen jeg skulle teste.. Jeg våknet opp fra en fantastisk drøm.. :) I drømmen så hadde jeg testet meg og det hadde stått Gravid på testen.. Senere i drømmen så var jeg høygravid. (forrige svangerskap så fødte jeg desverre i uke 21 + 5. )

Så i dag har jeg testet og testen viste GRAVID.. :) :) Jeg tror desverre ikke på det ennå pga at jeg har absolut ingen symtomer ennå.. men regner med at de kommer etter hvert.. :) :) Så nå teller jeg ned til ul i uke 7 el 8.: :) :)

Masse lykke til med ruginga.. :) :) bare vent, plutselig så får du samme drøm som meg.. :) :)

Annonse

Maya du aner ikke hvor glad jeg ble,jeg leste fra et annet innlegg og øynene ploppet ut,første sjokk innlegget har jeg skrevet der=)

håper at du får engelen din i fanget så fort som du ønsker og alt skal gå bra denne gangen:)

gratulerer,gratulerer så masse !!!! :)

du gir meg håp,takk for det:))

hver dag når jeg våkner så tenker jeg å nei ingen symptomer i dag og,så surmuler jeg til neste dag..

håper at jeg våkner med en fantastisk drøm snart jeg og=))

lykke til videre kjære deg=) oppdater oss videre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...