Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg mener at fitte er bare navnet på en kvinnelig kjønnsdel og kuk/pikk er navnet på det mannlige kjønn. Hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 en fitte er en fitte og en pikk er en pikk....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Kjære Jesus du som skaper, se min fitte hvor dypt den gaper, dyp som havet - svart som ravn, gi meg kuk i Jesu navn. ...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Kjære gud i perleporten. gi meg en som snart er fjorten. gi meg fitte, gud jeg ber. Orker ikke runke mer.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Hysterisk morsomt :-) Her går det i pikk og fitte
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Entall Flertall Ubestemt Bestemt Ubestemt Bestemt ei fitte fitta fitter fittene (Bokmål/Nynorsk) ei fitta fitta fittor fittone (Nynorsk sideform) en fitte fitten fitter fittene bokmål en fitte fitta fitter fittene kuse, mus, høne, bever, rufsetufse, bollemus, der nede
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Ahahaha, artige vers her Jeg er prippen og sier "greiene" (tenk bergensdialekt) - når jeg tenker meg om sier jeg det egentlig om både det mannlige og kvinnelige kjønnsorganet. Kanskje "dingsen" om det mannlige i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Kjære gud i himmelrike, gi meg fitte uten like. Gi meg gule, gi meg blå, gi meg en å pule på. La meg høre englesang når det går gang på gang i en fitte, god og trang. Har du smærte overalt og kjæften smaka salt. Ligg det blå lo i sluken når du har vaska kuken? Da kan du vær sikker, du har knulla på han Max Mekker.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Sier greiene jeg også, er bergenser. Kuk og fitte skal sammen sitte! Fitte, mus, tissen, hullet Kuken, pikken, flaggstang-flagg-stang-tissen-din-er-like-lang. Bjørn Hellfuck sier pissen, det har jeg ikke hørt siden barneskolen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Fittor og fittone? Øh, neheei? Nynorsk: ei fitte, den fitta, fleire fitter, dei fittene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, også fra bergensområdet, sier også greiene. På hjemmebane går det mer i kuken og fitten. Pissen har ikke jeg heller hørt siden barneskolen. Og da var det vel Bjørn som sa det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå