lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hei! Våknet i dag og måtte ikke løøøpe for å hive i meg noe mat.. Har faktisk ikke vært kvalm i det hele tatt i dag. Syns det var så rart. Har vært morgenkvalm i ca en uke nå. Har vært nødt til å kjappe meg å hive i meg mat med en gang jeg står opp pga jeg er så kvalm. Og har vært kvalm litt utover dagen også, og spesielt etter at jeg har spist.. Men i dag; Nada! Blir jo bekymret av mindre i denne kritiske tiden, hehe.. Har også hatt brunlig utflod noen dager (ikke i dag). Men jeg skulle jo hatt mensen egentlig nå i denne perioden hadde det ikke vært for at jeg er gravid, så jeg har egentlig ikke bekymret meg noe over det.. Men når jeg i dag ikke er kvalm lenger så blir jeg litt usikker.. Vurderer å ringe legen i morra. Eller er det bare teit?? Er 2.gangs så jeg burde jo vite bedre, hehe.. Mvh Lundie
Rose04 Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hei, tror ikke du trenger å bekymre deg. Har hørt det er vanlig å bli mindre kvalm i uke 8, da hormonstigningen avtar litt. Jeg ble kvalm i uke 6 og var det i 2 uker, men så plutselig i uke 8 forsvant kvalmen. Ble jo selvølgelig bekymret, men prøvde å tenke at det er jo normalt at det går opp og ned. Gikk likevel og "håpet" på å bli kvalm igjen, og plutselig i går, etter 3 dager uten kvalme, ble jeg kvalm igjen:-) Så jeg tror ikke du bør ringe legen enda, hun/han vil nok bare si at det er normalt. Gled deg heller over at du ikke er kvalm, det tenkte iallfall jeg at jeg burde gjort da jeg kjente at kvalmen kom tilbake:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå