Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Her deler vi alt og jeg kommer ikke på noe jeg ikke kan vise overfor mannen min. Jeg kan fise med han tilstede, tisse, drite, tisse i dusjen, pelle meg i nesen, onanere, skifte tampong og han kan (om nødvendig;-)) dra ut tampongen. Jeg kan virkelig ikke komme på noen kroppslige funksjoner jeg må skjule for mannen min. Hva med dere? er det ting dere absolutt ikke deler?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hei HI, vi deler og absolutt alt. Er man sammen er man sammen om alt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg deler ingenting av det ovenstående med mannen, jo kan finne på å sette inn en tampax etter dusjing med han tilstede. Takk Gud for å bevare romantikken og spenningen og ikke minst respekten for hverandre. Jeg er så glad jeg ikke har et sånn "å-vi-er-så-fantastiske-fordi-vi-kan-fise-så-høyt-vi-kan-i-hverandres-selskap-forhold".
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 det handler vel ikke om å fise høyest eller lign, men handler vel mer om at man ikke låser døra for å gå på do og lign da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er uendelig glad for at vi ikke har kommet dit, og håper vi aldri gjør det. Mobydelig, og skjønner ikke hva det er å være stolt av.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Tja, vi deler det meste, men lukker døra for nr 2 og han tømmer ikke mooncupen liksom.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har absolutt ikke behov for å være så sammen om alt at han kan dra ut tampongen min. Jeg viser meg helst ikke i trusa med bindvinger utenpå. Jeg glemmer ikke igjen brukte bind eller truseinnlegg ved siden av dasset. Jeg fjerter ikke for mannen min. Egentlig ganske sprøtt, siden jeg egentlig ikke er en høytidelig person. Har ingenting imot fjerting, raping og prating om kroppslige gørr. men akkurat det med å fjerte foran mannen min, det klarer jeg ikke. Han er heller ikke av den typen som avskyr meg hvis jeg skulle gjort det. Han fjerter i hytt og gevær. Vi har ikke sex når jeg har mensen. Jeg skjuler brukte truser som det kunne ha vært utflod i. Men jeg kan tisse mens mannen er tilstedet, ikke bæsje. Derimot har jeg bæsja med kompiser i samme rom... jeg føler bare at jeg vil være litt kvinnelig og fin for mannen min. Men under fødsel fikk han jo se alt, men det har ikke gjort at jeg har gitt mer faan etterpå fordi om.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Bæsje og onanere. Han tror nok at jeg ikke gjør noen av delene :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Nå bor vi ikke sammen, men når han er på besøk om helgene, så fiser jeg ikke foran han. Klarer nesten ikke å drite når han er i leiligheta engang så!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror nok grensen min går ved å skifte bind/tampong med ham tilstede. Piller meg heller ikke i nesen sammen med noen, sjelden jeg gjør det alene også.. Må også være alene når jeg driter, og tørker meg.. Og jeg tisse ALDRI i dusjen! Så det var endel jeg ønsker å gjøre "privat" alikevel..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Herre gud ass. Jeg har alldri vist han no brukt bind eller truse. han får heller ikke se meg onanere eller bæsje. Jeg har heller alldri tisset med han til stedet. Jeg er litt flau av å gå helt naken forran han. Jeg tror jeg har litt dårlig selvtillit i blant :-(
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 jeg vil gjerne at min mann skal se på meg som ei dame med stil og klasse, så gjør nok ingen av de tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå