Gå til innhold

Menstruasjonsblødning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vanligvis sykluser på 35-40 dager, men av og til lengre.

Vi er i vår første prøveperiode (prøver på nr. 3).

Jeg er usikker på når jeg hadde eggløsning, men mener det var rundt dag 18/19 i syklusen. Det rare var at på dag 24 fikk jeg skikkelig ømme pupper og tenkte at nå kommer vel mensen om en god uke. Det rare var at jeg på dag 26 begynte å blø (aldri hatt en så kort syklus før), men det varte bare i 1.5 dag og så stoppet blødningen( varer vanligvis 5 dager). Synes dette var merkelig?!

Jeg tenker jo at jeg ikke er gravid, har ikke ømme pupper lenger..bare litt stikkninger av og til, er ganske trøtt midt på dagen og tisser ofte..litt hodepine også til tider og en merkelig følelse i magen.

Lurer nesten på om jeg er gravid, men hva var den blødningen da? Hadde aldri noen blødninger i mine to tidligere svangerskap. Symptomene jeg ellers har ligner litt på det jeg har hatt tidligere, men kanskje kroppen min bare lurer meg? Kan ikke teste ennå fordi jeg ikke har IKM før i neste uke egentlig.

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan komme en liten blødning når egget fester seg i livmoren. jeg hadde det denne gangen, bare noen timers blødning da - men det kan være det samme.

Skal krysse fingrene for deg, lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...