kisso Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Nå har jeg aldri vært særlig tynn, men jeg har da vært tynnere. Jeg har to unger bak meg en på 8 en på 2 og det går bare oppover og oppover. Jeg vet jo hvorfor; jeg eier ikke disiplin og er alt for glad i mat. Men det er da flere av meg, mange av venninnene mine har også flere barn og spiser mye men de er så slanke. Legger ikke på seg noe særlig når de går gravide er og er så tilbake etter de har født. Heller har de verken cellulitter eller strekkmerker. Noen får alt andre ingenting...arghh:(( FRUSTRERT
heiaheidi Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 det er mange av oss som ikke er så slanke også og vi er like pene )
Bea80 & Gullgutten Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, ja det er vel mange av alle slag.......Men litt trening og sunt kosthold er det eneste som skal til. (hørtes voldsomt enkelt ut.....hehe) Trenger ikke være fanatisk.....og du kan spise MYE om du bare velger "riktig" mat. Noen trives med litt ekstra kilo, andre ikke. Det er heller ikke fint å være for tynn syns jeg. Men veltrent/stram er mer viktig syns jeg Opp av godstolen og spis kun snop på lørdager.....(helgen varer ofte 2-3 dager hos oss.....det skal endre seg når jeg har født) Og det er et fåtall av folk som får ting gratis, de får det kanskje litt lettere til. .......men se bak fasaden, så streber de kanskje de også Lykke til med frustrasjonen, håper den går over......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå