Gå til innhold

Dere som har fått mensen igjen:

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hvordan var deres første blødning etter fødsel, i forhold til før graviditet? Og hvordan var eventuelt neste blødning?

Jeg fikk mensen igjen på mandag for første gang etter fødselen, og er allerede ferdig. Jeg har klart meg med truseinnlegg hele perioden, og har ikke hatt menssmerter. Vanligvis har jeg kraftige blødninger i over en uke, og smerter på nivå med rier tidlig i åpningsfasen. Nå krysser jeg fingrene for at mensen heretter er "mild", men vet jo ikke hva jeg kan forvente neste gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har blitt kraftigere blødning. å så klare e ikke bruke tampong etter sting. men de har startet me mørk utflod, altså gammelt blod.men d går lang tid mellom blødningene. 46 dager fra 1 til andre gang og no e d på over 60 dager og fortsatt ikke kommet. så krysser mine fingre å tær at e ikke har de samme hormonproblemene som før e vart gravid. lillegulle vart til ved stimmulering av hormoner og egeninsats etter å ha fått sprøyte for å legge egget.

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg fikk mensen igjen allerede etter cirka 12 uker... blæ! Den første mensen var slik du beskriver, og gikk raskt over. Den neste var heller ikke så ille, men etter det har det blitt mye verre enn hva det var før fødselen. Jeg har mye kraftigere blødninger og mye mer vondt. Har aldri hatt det på denne måten før, og mensen kommer dessverre regelmessig hver fjerde uke. (Vet ikke om det har noen betydning at jeg tok keisersnitt!)

Så gleder meg til jeg er ferdig med å amme, så jeg kan proppe i meg Naproxen..., for Paracet fungerer ihvertfall ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...