Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #26 Skrevet 7. mai 2010 Jeg hadde med mamma og jenta mi på 2 år når jeg var forrige onsdag. Hu preika så mye om denne beibien som lå i magen og peika og lo mot skjermen så jeg måtte be mamma ta henne med seg ut:) Jordmor sa at det var heilt i orden og at det ikke plaget henne, men jeg valgte likevell å ta henne ut pga denne anbefalingen i brevet. vanligvis pleier hun å være stille og rolig, men var visst kjempe spennende dette med beibien i magen så da preika hu hele tiden:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #27 Skrevet 7. mai 2010 HI her! Da har jeg ringt og snakket med avdelingen på sykehuset som jeg skal ta ul på, de sa at jeg bare kunne ta med barnet, var ikke noe i veien for det Så da blir de med begge to. Takk for svar!
The Bad Gal Skrevet 7. mai 2010 #28 Skrevet 7. mai 2010 Så bra:-) Mye bedre å ringe sykehuset enn å spørre her inne, for her har folk en oppfatning om at absolutt alle har flust med familie og venner rundt seg som kan fungere som barnevakt når som helst. Vi hadde ikke mulighet til barnepass, og eldstejenta hadde ikke begynt i barnehagen enda, så vi tok henne med på ordinær UL på sykehuset Asker og Bærum, gikk fint det, ingen sure miner fra noen. Hun var ca 20 mnd da. Lykke til på UL alle 3!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #29 Skrevet 7. mai 2010 Vi måtte ha med vår veldig aktive 2-åring, og det var ikke noe problem. Mannen var med og passet på. Han satt forresten helt stille for en gangs skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå