meandmylittle Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Føler virkelig at rutinene her i huset har blitt bra, han er stabil og dagene er stort sett samme hver dag, noe jeg synes er greit ettersom han hadde kolikk og sov ikke en natt før han var 6 mnd.. Hadde vært artig å hørt hvordan deres babyer på samme alder er og rutinene:-) Rutinene her i huset er omtrent sånn: Morgen kl 07, ca 100 ml mme+ 2-3 brødskiver, 1 times dupp etter mat. Lunsj kl 11 30, 50 ml mme+ 2 skiver og frukt, 30 min dupp etter mat. Middag kl 16 00 hjemmelaget middag og vann, yoghurt til dessert, 30 min dupp etter mat. Kvelds kl 19-20 3 brødskiver+ 50 ml mme, bading annenhver dag, kos og nattinatt:-) Gutten her vil ikke lenger ha grøt, så kun brød som han vil ha. Dette spiser han nå selv, bare legger bitene på bordet for han. Siden han drikker så få ml mme om dagen, velger jeg å fortsatt gi han mme såpass ofte. Tenkte å kunne ned nå snart og heller bare gi flaske morgen og kveld.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 min er bare 9mnd men svarer fordet jeg ca kl 07: Frokost. Grøt + vann til drikke ca kl 11: Lunch. Brød og frukt til dessert. Vann til drikke. Gir mme etterpå da hun ikke spiser så mye brød enda ca 11.30: Sover i ca 2 timer ca kl 15: Middag. Middagsglass eller hjemmelaget middag. Vann til drikke. yoghurt eller frukt til dessert. Avogtil blir det grøt istedenfor middag. ca kl 18: Kvelds. 200ml good night milk (velling) ca kl 18.30: Kveldsstellet med bading, kos og enten sang eller nattahistorie ca kl 19: Zzz Imellom måltidene får hun tilbud om vann til drikke og hun får avogtil litt snacks om vi er ute på tur. Snacks er da enten frukt eller riskaker, skorpe fra brød e.l. Vi er som regel ute på tur enten på morgenen eller på ettermiddagen. Luren blir som regel tatt hjemme da hun bare sover en halvtime i vogna uansett.
wirre;o) Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 morgen rundt 8- 220mme pluss skive sover en liten time i ni-ti-tiden lunsj rundt 12- 220mme og skive sover litt i 16-tiden- middag og vann sover en liten dupp noen ganger- det kommer an på hvor lenge han har sovet før på dagen ca 19- 220mme og grøt kvelden i åttetiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå