Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 http://ihateanne.com/ (Nei jeg har ikke postet det flere steder og prøver ikke å spre det. Hadde det vært ei norsk jente hadde jeg aldri vist linken til noen..) Bare en advarsel.. Eksen til en venninne av meg truet m ed å bruke alle bilder og videoer av henne til noe lignende. Har ikke blitt noe av truslene ennå heldigvis.. Hun var ikke utro heller.. Bare en syk fyr..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Ehm, tipper det er tull. Hadde siden vært ren hevn måtte du ikke sendt linken til x antall personer før du fikk se noe.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 jeg tenkte det at han vil at flest mulig skal se siden, derfor må folk sende videre..... tror du ikke?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Ikke særlig vanskelig å skjønne at du poster det her fordi du vil se videoene av henne da...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 jaja---når man er så tett å lar det bli tatt nakenbilder av seg selv så
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Ha ha, jeg tror heller det er en oppmerksomhetssyk "anne" som har laget siden jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 HI: Gratulerer med å ha spredd virus til alle som åpner linken din
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 hehehe du må jo faktisk kopiere den som er lagt ut på siden. jeg kopierte ikke. jeg skrev ihateanne.com og jeg har ikke sendt til noen andre. så NEI det er ikke for å få se videoene! MEN har noen fått virus?? hi
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har ikke sendt linken til noen, fikk alikevel se bildene, og har ikke fått virus.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 jeg så også bildene. men det er videoer og sånn han "frister" med og da må du sende til venner. eller.. vet ikke jeg? tror i hvert fall ikke det er en virusside for det er ingen her ennå som sier de har fått vrus. jaja...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Jeg ser vertfall alle bildene. Trykker bare på "click here to see all photos" eller noe sånt... Har ikke fått virus her vertfall
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Jeg gadd ikke klikke meg videre på noe som helst, for hvis siden virkelig var laget av noen som hatet anne hadde han nok lagt alt av bilder rett i ansiktet på alle som kom inn på siden. Det med å klikke for å komme videre er et typisk "nettbutikktriks" for å få folk hekta nok til å til slutt ville betale eller lignende for "produktet", i hvert fall har jeg sett det nevnt i et par bøker jeg har lest om nettsider.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 mulig det, men jeg er i hvert fall ikke redd for å bli hekta av nakenbilder av ei eller anna jente så jeg klikket meg videre jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå