Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Aner ikke hva jeg skal finne på å kjøpe til han. Er veldig glad i duppedingser ( som mobil, spill til x-bok, fotoutstyr osv), men det har han jo så mye av. Og han trenger klær, men det er kanskje litt kjedlig til 30 - års gave? Har tenkt litt på en Bergans jakke da. Har dere noen gode tips? Hva har dere kjøpt i 30-års gave til deres menn?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hva med en bedre middag etterfulgt av en hotellovernatting uten at han vet noe på forhånd. Hadde jeg hatt råd hadde jeg tatt med mannen min på weekendtur når han fyller 30 i sommer. Konsertbilletter til yndlingsband er og bra. jeg er er mer for opplevelser enn ting i gave igrunn...vi handler fx aldri presanger til bryllupsdag og lite til jul, vi drar heller vekk en helg som gave til hverandre
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Syns mange fokuserer for mye på pris og ting i gaver til hverandre. Hva med en fin opplevelse sammen, weekendtur, konserter, middag på resturang etterfulgt av go kart, paintball, bowling eller noe sånt. Eller rett og slett kino og en kveld på byen bare dere to. Topp hele kvelden med å ta inn på hotell. Dra på spa sammen kan jo kanskje også være noe. En flott opplevelse på teater kan kanskje være noe? Eller hvis han liker fotball, så ta han med for å se favorittlage hans spille. Kanksje han heier på Liverpoll, da er det vel en fin opplevelse å se laget sitt spille i sitt rette element på hjemmebane Legg sjel i gaven.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Ei jeg kjenner fikk ordnet spleiselag slik at mannen fikk kjøpt seg motrosykkel:) min stakkars fikk bare et par conagc glass (vi hadde akurat hatt vår første date da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå