Gå til innhold

Gruer meg til å begynne å jobbe! Trenger oppmuntring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart ferdig med permisjonen, og jenta vår er 10,5 mnd. når jeg begynner å jobbe. Jeg gruer meg veldig til å begynne å jobbe. Ikke klar for å slutte og amme. Er redd jeg mister melka når jeg skal være borte hele dagen. Gruer meg veldig til å være borte fra henne. Synes det er så synd at det økonomiske skal avgjøre hvor mye en må jobbe. Skulle ønske vi hadde mulighet til at jeg kunne jobbet 50%, og være hjemme med jentene en eller to dager i uka, men jeg må nok jobbe 80 eller 100%. Måtte bare klage litt. Blir trist av det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All sympati fra min kant:) Om det er en trøst er jo det mye tid å opprettholde amming. Mine amma etter bhg. start, og det gikk fint. Det er jo ikke store mengdene de trenger heldigvis. Denne gangen skal vi være hjemme med tvillingene til de er 2 år, begge i mellom 50-80% stilling. Men vi har levd spartansk de siste årene fordi vi skal klare det greit økonomisk siden vi har prøvd dettte to ganger før:)

Skrevet

Du er heldig som er så frisk at du kan jobbe!

Du mister ikke melka, bare du slutter å bekymre deg for det! og du har vel hørt om ammefri?

Lykke til!

Skrevet

Så heldige! Får vel bare håpe vi vinner i lotto snart! Nytt hus her, og det koster... Men det var jo et valg vi tok.. Men det er liksom vanskelig å forutse hvordan du vil føle det når du blir mamma og skal tilbake i jobb. Tøffere denne gangen enn med førstemann synes jeg! Har IKKE lyst til å selge huset heller...

Skrevet

Vi får håpe det er verdt det på sikt når fire barn skal presses inn i leiligheten vår:) Jeg synes det blir verre med åra å gi den daglige omsorgen over til andre, og vi bestemte at om vi skulle ha nr 3 (4) skulle vi gjøre det på en annen måte.

Skrevet

forstår deg godt jeg.

hvis det er mulig kombinert med arbeidstider kan du kansje amme morgen og kveld . du har goså kravpå amme fri. ta med deg pumpa på jobbsådu kn pumpe deg om du vil det. men skjønnerat det ikke er morro og ikke skulle være sammen med gullskatten så mye lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...