mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Det eneste som har falt i smak så langt er nestle sin rotfukter med kalkun og kalkun og ris. Virker ikke som han er så begeistert for HIPP sine glass, i hvertfall ikke de få jeg har prøvd. Hva med deres babyer? Tenkte å prøve ut noen nye snart:)
erteposen + 4 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Kalkun og ris kasta begge opp av, men de er ikke så glad i hermetisk mat. Nå er de 9 mnd. og de eneste glassene de liker er 12 mnd. mat som Nestles Lasagne og Hipp sine tomatbaserte. De spiser jo stort sett det samme som oss, og de vil ha smak.
Babyønske �� Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Lapskaus og kjøttkaker spiste han stort sett hver gang han fikk det. Men forskjellig pasta/spaghetti i tomatsaus ble også godtatt. De du nevner ville han derimot ikke ha. Skal sies at han var svært kresen, og måtte for det meste ha det finmost. 8 mnd glass måtte moses ekstra for at han skulle spise det.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 he he, babyer er forskjellige ja:) Må også mose maten i 8 mnd glassene. Han brekker seg hvis han får for store biter. HIPP sine middagsglass er nesten helt finmoset så irriterer meg litt at han ikke liker dem;)
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Mini spiste kun middagsglass fra Småfolk, og da helst kjøttkaker. De kunne han spise mengder av! Men fikk han tilbudt noe fra nestle eller hipp var det tvert nei. Og etter selv å ha smakt må jeg si meg enig med gutten min; Småfolk har klart best mat!
erteposen + 4 Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Mine to eldste var også hypp på moset mat, men desse to har fått introdusert myke biter fra dag 1. Nå vil de helst ikke ha blandet mat i det hele tatt. Raringer.
lille sprelle Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 prøvde flere forskjellige typer og snuppa spiste fler av dem, men etter 3 skjeer kom det alltid opp igjen... så vi brukte aldri middagsglass. Hun fikk smake av vår mat og i tillegg morsmelk, grøt og frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå