Gå til innhold

Noen ryttere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forholder dere til ridningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Jeg driver med hest, og har ikke endret på noe spesielt. Har likevel kuttet ut å temme unghest, da dette går litt hardt for seg tidvis:) Nyter stallarbeidet og lange herlige turer i frisk luft:) Er 10+1 idag:) Enn du da? Skal sjekke med legen når jeg etterhvert roter meg dit....Lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg er nå 12+2 og har holdt på med hest/ridning hele veien.

Sprangridning også, men merker jeg kanskje er litt mer forsiktig nå.

Jeg spurte min lege for et par uker siden og hun sa jeg bare kunne ri og holde på som normalt så lenge jeg følte det gikk fint. Litt forsiktig kan man jo være (og bør holde seg i salen ;) ). Jeg koser meg ihvertfall fremdeles med hestene og håper å kunne nyte noen fine turer og ridetimer noen mnd til.:)

Skrevet

Jeg rir 1-4 hester daglig og gjør stallarbeid som vanlig. Har en 3 år gammel hingst jeg skal begynne å temme på, det er jeg litt skeptisk til. Legen min sier det er helt ok å gjøre det samme som man drev med før man ble gravid, altså så lenge man er vandt til det. Ingrid Kristiansen løp maraton omtrendt fram til hun skulle føde. Hmm. Det er ikke noe for meg hvertfall :)

Skrevet

er ikke så vedlig aktiv da jeg ikke har tid eller mulighet, men "har hest" 1 dag i uka hos ei jeg kjenner. Jeg har kutta ut ridningen jeg da, siden hesten er så skvetten av seg, så driver masse med bakkearbeid, og det trur jeg både jeg og hesten har godt av. Litt triks driver vi å lærer også, så for min del gjør det ikke noe å ike få ridd. Er forresten 8+0 i dag.

Skrevet

Jeg rir rolige turer i skogen men ikke noe mere en skritt, merker når det er nok for min del.. er ikke farlig men man skal føle kroppen..

Skrevet

Jeg har to hester selv, en unghest og en "godt voksen". Unghesten rir jeg ikke lenger på da jeg synes det er for risikablet, men rir bakkearbeid på min gamle hest. Jeg er nå 12 uker på vei og begynner å kjenne en slags stølhet i bekkenet etter at jeg har sittet på hesten. Er derfor usikker på hvor lenge jeg kan fortsette å ri og om det er skadelig...

Andre som har opplevd det samme?

Skrevet

Er 23 uker på vei og har hittil kost meg med rolige turer på min supersnille og 100 % trygge hest. Har tatt den sjansen siden hesten er så trygg, men forrige uke snublet hun i skritt på flat vei og gikk helt ned for telling. Jeg klamret meg fast etter beste evne og det gikk jo bra, men ble litt redd.

Hvor "harde fall" tåler vi egentlig?

Jeg får jo ikke på meg sikkerhetsvesten heller...

Noen som har falt av hesten? Går det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...