Gå til innhold

:/

Sol Skippertaksdronning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff..er 24+2,slimproppen vandret for et par dager siden,og det tok jeg egentlig helt med ro, siden jeg reger med den kommer tilbake...men nå har det begyntå murre endel i ryggen, så lurer på om det kanske er på sin plass med en telefon til føden og hør.Blir iallfall ikke mer husarbeid på meg i dag! Tror iallfall det varproppen,masseslim, gul/hvit gjennomsiktig i mengder..slimer enda forresten. Babyen har vært litt roligere, men fortsatt en god del spark da, så er ikke sånn kjempebekymra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tlf, sikkert greit å få ordentlige svar ihvertfall...

Har lest her inne at baby`n ofte kommer innen 2 uker etter at slimproppen har gått.

I mitt forrige svangerskap gikk det akkurat 2 døgn, men jeg var full gått. Har sikkert litt å si kan jeg tenke meg...

Lykke til!

Skrevet

Forresten misliker en del jordmødre slike forum fordi det blir synset og trodd så mye som ikke stemmer, så er det sagt og...

Vil ikke gi deg unødig bekymringer....

Skrevet

hvordan går det med deg?

Skrevet

Joda, sitter her eda :) ringte ikke i går,siden det roa seg nned litt.Fortsatt mensmuringer i ryggen,men sliminga har avtatt da. Vurderer en kjapp telefon, men så er problemet at om jeg må inn til sjekk, er jeg i beit for barnevakt til de andre..men får høre litt med dem på føden,så oppdaterer jeg litt senere :) Gjorde det man kanskje ikke skal selv, sjekket livmortapp (ikke åpningen altså..) Den er veldig myk,og veldig kort...men kan det ha sammeheng med at jeg har født mange ganger før?

Skrevet

Bør du ikke ringe og snakke med føden i det minste. Synes å huske at man er mye mer disponert for betennelser og infeksjoner etter den er gått??

Skrevet

Skulle slappe av, og se det an litt. Men jordmor trodde ikke det var noe fare, siden det ikke er snakk om tak eller noe.Livmorhalsen trodde hunn var myk og kort pga av mange fødsler før,så da tok jeg ikke helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...