dete Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Trenger noen gode tips sånn på en torsdags kveld.... :-)
Gulosten™ Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Rihanna....! Av en eller annen grunn fikk jeg så sansen for Russian Roulette. Huff, jeg har tragisk musikksmak. Fremfor alt: JOSH GROBAN!! Hellbillies A1 Jennifer Hudson
Snakkelittmeddeg Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Muse Kings of Leon CC Cowboys Vamp The corrs Pearl Jam Artic Monkeys Green Day David Guetta
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Mine favorittsanger akkurat i dag er for det meste rolige sanger. Alene hjemme og koser meg :-) Band of horses - the funeral (nydelig sang!!!) Kings of Convenience - homesick (også nydelig) Ralph McTell - Streets of London Don McLean - Vincent Dum Dum Boys - Stjernesludd Thomas Dybdahl - Adelaide Damien Rice - 9 crimes Sia - Electric bird Coldplay - Politik Cat Stevens - Morning has broken Bo Kaspers - Hon er så søt Elvis - Bridge over troubled water Ben folds five - magic (MÅ høres!) Grateful Dead - Ripple Peter Gabriel - the book of love Muse - Unintended
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Og så kan jeg høre på teksten til Everybody's free (to wear sunscreen) maaaange ganger etter hverandre. Mange gode råd å ta med seg der=)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Gnarls Barkley - just a thought DLG Orchestra - Mad World
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Josh Groban Jamie Cullum (grand torino er fantastisk!)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Og Bjørn Hellfuck! Forfriskende vulgært og akkurat passe overtrøtt-femåring. Piss i trynet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå