Gå til innhold

Noen som vet hvor det ble av SJOKOLADEMANNEN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han mannen som vant skaperen og skulle lage god sunn sjokolade, noen som vet hva som hendte med det prosjektet?? hadde gleder meg masse til den sjokoladen, men jeg har ikke sett den noen sted )-: kom plutselig til å tenke på han der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg på også!

Skrevet

Sjokoladeprinsens sjokolade er å få kjøpt i en av helsekostkjedene, om dere googler finner dere raskt hvilken det var, jeg husker ikke i farta :)

Skrevet

Synes det er forkastelig at han vant, særlig når vi i ettertid ikke ser noe mer til hverken han eller den "sunne" sjokoladen. Hun som lager klær til funksjonshemmede burde vunnet.

Skrevet

Har sett den på 7Eleven (i fjor sommer) og en annen plass jeg ikke husker akkurat nå. Smakte på den også og den smakte driiiiit.

Skrevet

Sunkost var det :)

Skrevet

Jeg fant den på sunkost en dag.. En bitteliten bitt til 20 kr, var kjempe spent, men den var jo IKKE god.. Hun damen på sunkost fortalte at de ikke kom til å selge den mer, bare at de fleste fikk inn et lite parti av den..

Skrevet

Hm, jeg ser på Facebookgruppen deres at denne uken selges sjokoladen i utvalgte butikkjeder over hele landet (Meny, Eurospar, Ultra, Centra, Mix), og det ser ut til at det er litt større pakninger enn de bittesmå bitene som selges på Sunkost... Nå har jeg kun smakt den mørke varianten, og den var jeg ikke så begeistret for (men er ikke så glad i mørk sjokolade ellers heller).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...