Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) !

Jeg har brukt Lifeline Gravid i 1. trimester bl.a. for å få i seg folat de første 3 måneder og vitaminer fordi jeg ikke klarer å spise så mye pga kvalme. Nå går jeg straks over i 2. trimester. Er Lifeline Gravid beregnet til hele graviditeten eller bare 1. trimester. Flere som har brukt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt det og lurte på det samme for noen uker siden. Det står på pakken at man bare trenger ta den på forhånd og 1 trimester. Etter det trenger man ikke ta det mer, men kan sikkert vært lurt med litt vitamintilskudd eller omega 3. Jeg spurte her inne og da sa mange at de bare tar omega 3, andre tar vitaminer i tillegg og andre igjen tar ingenting fordi de har et godt kosthold. Tror det er opp til den enkelte, men det går jo an å ta en tlf til jm :)

Skrevet

Jeg tok de også de 3 første mnd (forlat tbl tok jeg også en stund før graviditeten), men de siste ukene har jeg ikke orket å fortsette. Tenker stadig på at jeg bør komme igang igjen, men blir uvel bare av tanken på å svelge de tablettene.

Tror det er lurt å fortsette, for bortsett fra folat-delen er jo alt det andre aktuelt gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

Takk for svar :-). Har oxo lest det med 1. trimester på pakken, og hadde tenkt å slutte med dem når jeg gikk over i 2. Men så hørte jeg om folk som fortsetter med å ta dem. Tror jeg går over til omega 3 tablett og evt. en multivitamin. Skal til jordmor d. 20. så da kan jeg jo forhøre meg med henne ;-).

Skrevet

jeg var hos jm igår, og spurte henne. Det hun sa er at det var lurt og ta omega 3 og multivitamin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...