Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi må kjøpe en vogn til for å ha i barnehagen når han skal sove. Har dere noen å anbefale. Den må ha god plass og nesten full liggestilling.

Hvilke vogner bruker dere til å sove i barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at dere ikke kan bruke den dere har?

Skrevet

Ja, den begynner å bli trang. Har en teutonia fun og når han skal begynne i barnehagen så må vi la vognen bli der. Kan ikke ta den frem og tilbake hver dag. Derfor tenkte jeg like godt å kjøpe en vogn som har litt bedre plass når han skal sove, og som bare kan stå i barnehagen.

Skrevet

Anbefaler å finne en billig gammel, brukt Simo. De er gode å sove i. Stor skjermende kallesje, robuste stormtrekk, og barnet blir liggende helt flatt.

Skrevet

Du kan få kjøpe min vogn! Teutonia mistral. Stor plass i den. Softbag som kan om til vognpose følger med. Vendbart håndtak, ikke solbleket. Foret vindtrekk, stort regntrekk med kalesje barnet kan se gjennom! Den er i super stand egentlig og kan fint brukes til nyfødt om du får flere barn:) Selger den billig for jeg fikk den billig, og er ikke av den som skal tjene mest mulig. Å så har jeg måtte kjøpe søskenvogn:)

Skrevet

Simo vognene er knall ja :) Vi har en gammel simo som skal stå i barnehagen etterhvert, nå bruker hun en Hoco vogn, men synes den er upraktisk. Trang å ligge i. Evt bare en helt enkel sportsvogn, fks Carena med fotpose og regntrekk til.

Skrevet

Enig med de andre her, Simo er gode sovevogner :-)

Skrevet

Emmaljunga-vognene er også store og gode. Vi har en Emmaljunga Sport Combi som storesøster hos oss sov i så lenge hun sov på dagtid - fram til hun var tre år.

Ville kjøpt noe brukt på finn. Trenger jo ikke noe fancy til barnehagebruk.

Skrevet

Anbefaler også en billig, brukt Simovogn! Du finner dem nok garantert på finn ja :) Meget romslige, gode fjeringer, robust og høyt vognovertrekk til all slags vær. Vi har en slik 2007-mod som vi kjøpte for 1500,- Den tenkte vi å bruke som sovevogn når lille blå begynner i bhg til høsten. Han sover allerede veldig godt i den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...