Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Mannen min og jeg tar ut seperasjon nå.. jeg skal ha 100 % omsorg for barnet.. Får jeg automatisk dobbel barnetrygd eller må jeg registrere meg noe sted ??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Dere må på mekling på Familievernkontoret, der får dere en meklingsattest. Denne tar du med til NAV sammen med søknad om ekstra barntrygd. Skjemaer finner du på nav.no. Les også tråden på dette forumet om det du har krav på som alene forsørger.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 hvor finner jeg dette om hva jeg har krav på som alene forsørger ?? vi har vært på meggling, men megglings attesten sendte jeg til fylkesmannen med sep. søknaden.. obs.. var det feil ??
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg håper du bare sendte en kopi ... NAV krever en meklingsattest for å betale ut stønader. Ring evt. Familievernkontoret og be om en kopi. Det er også meget viktig at én av dere melder flytting/ny adresse til Folkeregisteret, ellers vil det ta lang tid før du mottar noen stønader. Det å få ekstra barnetrygd gikk raskt her når NAV hadde alle papirene de trengte, mens os har jeg ikke fått på konto ennå, flere måneder etter jeg søkte. Her er link til tråden jeg mente: http://www.dinbaby.com/forum/thread/141655548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå