Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt om onepice en stund, men har aldri sett det, men i dag møtte jrg en voksen dame på butikken i en knallrosa onepice... Er det bare jeg som syns det ser helt forferdelig dumt ut? Klarte nesten ikke slutte å stirre jeg. Det er dagens dummeste :)

Hun så jo ut som en teletubie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert ok som innedress/kosedress når det er høststormer ute og man helst vil sitte under et pledd med en kopp kakao og lese en god bok... men IKKE å gå utendørs blant andre folk i :) Hehe :)

Skrevet

Helt enig,de er grufulle!!!

Men artige, i reklamen for onepice på facebook står det:

"Våkn opp søndags morgen, dra på deg din One Piece og kast deg på sofaen med en film. Kjøper du den største størrelsen får du også kanskje plass til den fantastiske personen du dro med deg hjem fra byen kvelden før."

http://www.onepiece.no/#about

*ler meg ihjel*

Skrevet

Jeg har aldri sett støggere plagg noensinne.

Skrevet

Hehe...ja..kan lure. Sikkert herlig kosedress å daffe i innendørs i eget hjem eller på hytta. Men utover det så ser det tåpelig ut og man ser ut som en forvokst baby. Men kan tenkes den er midt i blinken for barselsdamer...så på barsel må det vel være lov...jeg hadde trolig kjøpt meg en sånn en om jeg skulle fått barn nå...men er ferdig med den slags.

Skrevet

Altså jeg hadde ikke en gang gått inne på en hytte med nærmeste familie i en slik...

Skrevet

Det var jo verdens morsomste reklame Ellen! :)

Men da er det ikke bare jeg som syns de er fæle altså? For all del. Kjøp de, og bruk de, men ikke ute blandt folk! :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt det der med at den må passe bra på barsel jeg.

Etter min erfaring må det være det mest upraktiske plagget i den sammenheng. Bare det i forhold til å gå på do de første dagene. Og da med tanke på å skifte bind og å skylle seg nedentil, mange ganger for dag. Det var da ille nok med vanlige klær, om en ikke skulle ha en hel dress å vrenge av seg også.

Men kan hende det bare er meg som tenker tungvindt.

Skrevet

Uff. Det er alt jeg kan si om det plagget...

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ville aldri gått utendørs i noe sånt, men vil ha meg en sånn til å bruke hjemme. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en fra jumpin jammerz, bare fordi de er skikkelig styggkule, de har til og med føtter (sånn som er på sparkebukser)! =) Mannen kommer til å le seg ihjel, men jeg har mye selvironi, så... Behagelig på hytta og når man er syk.

http://www.jumpinjammerz.com/pajamas/

Skrevet

hehe deet ser ut som en sparkedress til babyer ja.

på voksne syntes jeg det ser noe merkelig ut. men på barn syntes jeg noen av de ka se ok ut.

Skrevet

Du er ikke den eneste, jeg syns det er greit jeg når barn i bhg. alder går med det, men når større går med det så ser det ut som forvokst sparkebukse nesten jo ^^

Hehe : )

Jeg og mannen min ler jo en del av dette innimellom, men vi syns iallefall det ser VELDIG dumt ut :)

Hehe : )

Men heldigvis, alle kan ikke dele samme mening på dette ;)

Skrevet

Nei, det er ikke bare du...ser helt tåpelig ut uansett alder spør du meg;-) kan være så comfy som bare det, tåpelig tåpelig tåpelig uansett...

Skrevet

Vi så en voksen mann på butikken i en som var halve rosa og halve lilla, med store vinterstøvler og hatt.. haha, herregud han så teit ut i den antrekket. Var nesten så jeg lurte på om han hadde tapt et veddermål eller noe, og folk som kler seg i de dressene ute må like oppmerksomhet. Vi kikka vi og, men andre folk glaaaana jo på han :P særlig eldre damer hehe

Skrevet

Hehe, de ser j...lige ut. Uansett hvem som går med dem egentlig.

Skrevet

Er sikkert digg å ha på seg inne, men synes ikke det er no å bruke ute.

Skrevet

Det er så lite kledelig og så stygt på voksne mennesker,men til et lite barn så kanskje...

Lurer på hva den personen som fant opp dette gikk på.....

Skrevet

Haha, Sauen, de der var ufattelig kule, jeg MÅ kjøpe en sånn til gudmora til eldste MED dropseat..! Haha..! Husker nemlig hun sa en gang at hun skulle hatt det... :P Kanskje kjøpe matchende til ungen og sende henne på overnatting til gudmor også...? ;)

Skrevet

Jeg har onepiece, og den er utrolig nydelig å ha på seg :) har til og med vært ute av hus i den....les: butikken, barnehagen og på besøk hos mamma.

Vel er den ikke noe pen på folk, men veeeeldig behagelig :) Og så lenge jeg trives i de klæra jeg går i, så får egentlig bare andre si hva de vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...