Gå til innhold

Noe som provoserer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skoleoppgave hvor jeg skal lage 4 innlegg i en blogg som skal omfatte informasjonssamfunnet. Det skal være et tema til debatt, for og imot og jeg må ta standpunkt. Så derfor lurer jeg på.; I dagens mediasamfunn, databruk privat eller i skolen, etikk og normer som en følge av dagens medier er det noe som provoserer deg.

Trenger sårt tips til temaer jeg kan skrive om. Er HELT tom :)

Skrevet

Ja, at man lager nye idiotiske ord som "Vi sitter askefast i London!" etterfulgt av "Les den tragiske sjebnen til familien på fire som måtte bli i Storbritannias hovedstad i en helt UKE ekstra!!", dette klint utover en egentlig seriøs avis, og det selger som varmt hvetebrød.

For ikke å nevne pappskallene som fikk seg noen rifter på hendenen under tsunamien og forsiden var dekt av "Norge vil ikke prioritere privat fly hjem for oss!".

Slike ting.

Er det feil svar beklager jeg, jeg er litt tett.

Skrevet

Ikke feil i det hele tatt, takk Patetica. Håper på flere så jeg har noen å velge i. Askefast og slike tulleord var godt eksempel.

Skrevet

jeg leser ikke blogger, men når jeg leste overskriften din så var det alle første jeg tenkte "folk".

pokker, jeg er lei folk!

tror jeg skal starte mitt eget land på min egen øy der kun de med invitasjon får komme.

men sånn uten å ha lest så mange blogger, så vil jeg si at "dumme folk" er det mest irriterende som fins.

du kan jo kanskje skrive om tydliggjøring av verdier og hvordan det forsterker inn og utgrupper.

eller om folk som lager fantasiverdner, der de fremstiller livet sitt som helt perfekt i bloggene sine.

Skrevet

Jeg er vel selvskreven gjest på den øya, lammekjøtt? Hva med St. Helena? :-D

Skrevet

Ellers blir jeg lei meg av å tenke på at VG har laget flere store oppslag som spinner rundt barnedrap siden tusenårsskiftet blant annet fordi det er en forsidesak som de vet selger (til tross for at dette er saker som i aller høyeste grad bør nå offentligheten).

Skrevet

du er bare en selvskreven gjest om du umiddelbart stopper ditt støttemedlemskap i høyere og peller rompa de over på den riktige siden :D

Skrevet

Det mørkner for meg når jeg ser den samme overskrifta år etter år, fra mai til august. "Nå kommer sola" "Nå kommer sommeren"

Irritasjonsmomentet ligger i hovedsak i empirien. Det stemmer ikke!

Skrevet

Dumme menneskers mangel på vern mot seg selv synes jeg er bekymringsverdig. At alle kan legge ut hva de vil om seg selv, og alt for mange gjør det. Feks disse foreldrene som legger ut sine konflikter med barnevernet.

Skrevet

*Tar bena fatt i en drittfart og regelrett springer, nå passerer jeg sentrum, der, DER var jeg fremme på rett side*. Uhm.

Skrevet

velkommen til det røde landet der solen aldri går ned.

vi er de gudløse med de gode hjertene!

Skrevet

Greit nok at den aldri går ned, men går den noensinne opp i utgangspunktet? :-D

Skrevet

Det som irriterer meg noe inni hampen er alt det tåpelige folk kan lire av seg på nettfora til tross for at all verdens kunnskap bare er et tastetrykk unna ....

Skrevet

pass deg! ellers blir du kasta på hue og ræva ut igjen!

;)

Skrevet

Idioter. De provoserer meg overalt, også i dagens mediesamfunn. Vær så god for ingenting.

Skrevet

Det som Doppler sier.

Dumme folk som bør beskyttes mot selv selv, og i alle fall mot media.

Og sutremennesker som bare skal ha og ha og vil at andre skal ordne alt for dem.

Skrevet

jeg kjenner at jeg liker denne makten :D

hva vil du gjøre i det røde land?

Skrevet

skal vi bade nakene sammen i rødehavet på min røde øy?

dette kan bli en bra bok!

jeg har invitert over jonas, jens og audun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...