Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 jeg vurderer det nå, orker ikke mere hylig og grining!!hun er 4 mnd, har misslikt vogna siden hun var en mnd. hyler med en gang hun legges oppi, og roer seg ikke før hun sovner av utmattelse av grining. har prøvd alt! sittedelen kan legges i nesten helt liggestilling, og hun kan sitte selv allerede med støtte, snart helt uten støtte. bruker mest å bære henne i sjal pga dette bråket, men av og til har jeg bruk for vogna! kan jeg skifte over nå? eller har dere noen uprøvde triks til å få henne til å like bagvogna? hun er veldig nyskjerrig av seg, så skal ha med seg alt som skjer, og sver kun en lang lur til dagen, så sover heller ikke i vogna
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Med første mann bytte jeg faktisk når han var tre mnd... Han fikk sitte litt opp av og til, var kjempegreit....! Men han lå jo mest flat da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 takk for svar=) skal prøve i morgen en liten tur, og ser om det går bedre=) førstemann her lå i baggen til han var langt over året, så er uvant dette her med et stabeist:P
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg byttet til sittedelen i vogna når sønnen min var ca 5 mpneder, men kunne fint gjort det før også. Han trives mye bedre i vogna etter vi begynte med sittedelen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå