Gå til innhold

Tips til deg- har du noen til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg kunne lage en tråd som omhandler tips vi kan gi til hverandre. Det kan være tips om alt fra barnestell til mote....

Tips 1: Jeg har oppdaget ei nettside som finner fram de billigste tilbudene i matbutikker hver dag. Den heter hverdagskupp. Synes den er genial! www.hverdagskupp.no

Tips 2: Da jeg var gravid kjøpte jeg en strekkmerkekrem fra Vichy på apoteket. Jeg smurte meg morgen og kveld, og fikk ikke et eneste strekkmerke. Jeg la på meg 20 kg, og både mamma og søsteren min har flust med strekkmerker, så jeg tror kanskje det var kremen som hjalp. :)

Håper dere hiver dere på og tipser masse. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke på noen tips for øyeblikket. MEN Facebook har en gruppe som heter Tips & triks som går ut på å delel sånne tips..

Skrevet

Så artig tråd da....

Har jeg noen gode tips tro...?

Den beste pappvinenkanskje....; Arrow

Ellers begrenser in kunnskap seg noe.... Jeg får lese resten av trådene og bare suge all visdom til meg =)

Skrevet

bla. pga svangerskapsforgiftning la jeg på meg nærmere 30 kg i svangerskapet. Brukte bare vanlig nivea krem på magen - og har ikke et eneste trekkmerke....

mesoft kan brukes til mer enn bare barnestumper. Det er helt topp til f.eks. å polere bil, flekkfjerning fordi det ikke loer, tar du et par av gangen så går det også fint å bruke dem til å fjerne skismøring

lanbeloff fra biltema bør finnes i et hvert hus. Glimrende til å fjerne klistremerkelim med

Skrevet

Her er noen små tips;

1. Man kan koke hirsegrøt på sviskesaft og denne blir supergod!

2. Eksemkremen fra Norvis funker både på eksem og sår hud generelt

3. Tøybleier er ikke mere stress en å gå ut med den stinkende søpla hele tiden (-; dessuten lukter ikke tøybleier vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...