Ugl@ Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Var å fikk klippet håret, og i samme slengen så rettet frisøren ut håret, noe jeg virkelig likte siden jeg har fall og det er moro å kunne slette det ut av og til. Men jeg vil ikke betale 2000kr for noe jeg kommer til å bruke en skjelden gang, men samtidig vil jeg helst ikke kjøpe noe dritt heller.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 kjøp med keramiske plater, de blir ikke så varme som de med metallplater og gjør derfor mindre skade på håret. Sa min frisør.
Ugl@ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2010 JOda, vet...men de er innmari dyre synes jeg. Har så mye annet å bruke penger på nå...så tenkte å finne noe til mellom 500kr og 1000kr max.
Libido- Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Vi har veldig billig på Jysk =) Ei jeg jobber sammen skryter veldig av den, at den er så god til å være så billig. Hun har vist prøvd en del, både billige og dyre. Husk bare å bruk varmebeskytter spray.. eller hva det heter =P
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Bedre å kjøpe én GHD enn ørten andre som går i stykker, ikke funker osv.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 *Prøver å tenke tilbake på den tiden hvor jeg brukte rettetenger og var attraktiv og ikke en småbarnsmamma med gulp i håret og ammeinnlegg på halv tolv*
Blåmandag Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Det kommer igjen, Kapabel! Forresten er jeg sikker på at du er søt som et sukkertøy!
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Det skal du isåfall få bedømme selv. Har bilde på Min side:-P.
Mammaen til Isak Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Sorry at jeg svarer på noe annet enn trådens opprinnelse..for rettetanger har jeg null peiling på, men Kapabel du er ei flott jente )
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 "Kjenner" jeg deg, Blåmandag? Siden du var så sikker i din sak (men ikke har rett, da). Tusen takk, Mum to Isak.
solei Skrevet 7. mai 2010 #19 Skrevet 7. mai 2010 Min frisør har en super rettetang som ligger litt under 1000kr. Det er den beste de har hatt. Den er litt tung med supergod og det går kjapt! Spør en frisør om de kan bestille til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå