Gå til innhold

Barnefar har en bidragsgjeld på hele 50000 kroner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik blir det når man prøver å lirke seg unna bidraget, og komme med dumme utsagn på hvorfor han ikke skal betale bidrag.

Er også en del tusen av disse pengene som jeg skal få etterbetalt, ettersom jeg har mottat forskudsbidrag fra NAV hele tiden - og det faktiske bidraget er høyere enn forskuddet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du funnet ut av dette?

Her er det også en bf som ikke betaler for seg og jeg får bidragforskudd. Fikk et brev en gang fra nav der det sto at han egentlig skulle betale det dobbelte av det jeg får..

Er det sånn for alle som mottar forskudd? At de får pengene til slutt?

Skrevet

Jeg fikk vedtaket i posten i dag.

Dersom det faktisk bidraget som far skal betale er høyere enn forskuddet man får fra nav, så får man tilbakebetalt den differansen ;-)

Skrevet

Min eks skylder meg over 75,000kr i bidrag, og 50,000 til NAV (som har utbetalt forskudd)

Gjelden bare vokser da han ikke betaler, og kravet har gått til namsmannen som har tatt pant i hans eiendeler.'

Nå er det bare å vente på at bil etc blir tvangssolgt og jeg får pengene han skylder. Kan jo også nevne at han ikke har kontakt med ungene sine,men det er jo ingen bombe siden han heller ikke betaler...

Han har to barn med sin nye samboer, og har nå forlatt henne også...

Jeg er FLAU over at jeg har vært gift med denne mannen i 9 år!!!! (MEN han viste ingen tegn til å være slik da, det kom som et sjokk da han alltid har vært veldig ansvarsfull)

Etter skilsmissen har han bare gitt faen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...