Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Er det da helt nødvendig å fortsette nedover?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Ja, ellers er du ekkel. Ta øyenbrynene og vippene mens du er i gang, du har vel fått med deg at hår er uestetisk og uhygienisk?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 må ikke glemme tærne da! ei heller fingrene!
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Åkei, nå har jeg ikke øyenbryn eller vipper, jeg glemte det i farta i stad men har funnet fram mer voks. Er det innbydende og estetisk om jeg maler på nye øyenbryn, eller er det kukhue-look man skal gå for? Jeg er så ny på dette hårfjerningsgreiene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 du må tegne på! Med sprittusj, ellers synes det ikke godt nok!
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Kan jeg få sånne sinte nedoverøyenbryn da? Pliiiiis si ja.
Ugl@ Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Skulle virkelig sett bryna på ei ung blond kassajente jeg har sett noen ganger, like fascinerende hver gang over bryna hennes. De er barbert bort og så har hun tegna på noen merkelige strek/ kruseduller eller hva man skal kalle det. Skikkelig tegneseriebryn. Ungene nistirrer de også, og 4åringen brøt ut med: du mamma, hvorfor har hun jenta tegna med tusj i ansiktet sitt?! Når det gjelder nesehår så nappet jeg et med pinsett ut av mannens nese her forleden kveld...ble litt ivrig og tok tak i 3-4hår og røska de ut. Vel, kan trygt si at mannen ikke var videre begeistret, det ser ikke ut til at han vil slippe meg til med voks og strips på ryggen denne sommeren heller. Får vel sølvrygg om noen år.....akk og ve...
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Synes du heller skulle gått for noe slikt: http://www.guzer.com/pictures/eyebrows-tattoo.jpg Da snakker vi respekt altså!
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Ugla, du som har vært her siden tidenes litt ut på dagen, husker du tråden om hun som vekket sin mann med å nappe ut et ballehår?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Kjønnshår kan med andre ord være kjekt å ha. En studiekamerat av meg var såpass usivilisert at han nappet ut et kjønnshår hver gang han trengte en liten tanntrådstump!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Han må jo ha slitt med en enorm hårvekst? Jeg tar flere cm med tanntråd, bare så det er sagt, men jeg ser ikke for meg dette uansett hvor hardt jeg lukker øynene og prøver. Hvis busta er hard derimot, kan den jo fungere som tannpirker. Uansett, din studiekamerat høres ut som en mann som har opplevd krigen!
Ugl@ Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Ja, stemmer at det var en tråd om det...hehe...jeg vet ikke om jeg hadde turt å oppholde meg i sengen mer enn i 1 sekund etter noe sånt hvis jeg hadde vekket min mann på den måten. Måtte ha voktet meg for hevnen som garantert hadde kommet, jeg lurer enda på hva han kommer til å finne på av faenskap mot meg etter nesehår episoden.
Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Jeg syns du burde barbere bort alt som fins, slik at legene godtar at du kommer på visitt. Du kan for anledningen tegne en slags nedover pil med tusj, jeg har forstått at dette er en populær frisyre blandt übermoderne kvinner.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Sug Lut STOPP,DU GJØR FEIL Det er hårløs fra halsen og NED, ikke fra halsen og opp!!!! Men er du allerede kommet så langt, så gi på videre
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Stevo i Jackass vokset vel hele kroppen, så du er i godt selskap;)
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Yurgh. Vel - nød lærer nøgen mann at flosse.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Ånei!!! Jeg har ikke barbert meg nedentil på to måneder! Kommer jeg noen gang til å bli normal igjen? Jeg kikka under armene nå nettopp, og der ser jeg daggamle stubber! Æsj! Hva skal jeg gjøre med det? Pliiis hjelp meg noen, det er skikkelig krise!
maimaimai Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 Sug Lut da! Nå som jeg satt og så for meg deg med lyseblå sløyfespenner, og det kledde du faktisk!
Maskrose Skrevet 6. mai 2010 #21 Skrevet 6. mai 2010 Takk, takk, takk! Dere har reddet kvelden min! Ler så jeg grine her jeg sitter i min ensomhet.
Libido- Skrevet 6. mai 2010 #22 Skrevet 6. mai 2010 haha Ugla! Jeg KLARER ikke la være å stirre jeg heller.. blir jo helt satt ut!
Cat.68 Skrevet 6. mai 2010 #23 Skrevet 6. mai 2010 Uææææ, anonym 21;23............ ble så forfjamset av dette at jeg helt falt av hva tråden egentlig handlet om!!!!!! Eller jo, Luten og voksing var det ja. Ellers kan du jo ta en "Yppert" som tok rygghårene på sklia i badhuset. (Forutsatt at du har rygghår da,) , noe jeg betviler....... men men, et råd er et råd )
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #24 Skrevet 6. mai 2010 He he he knegg! Den var god anonym 21:27! Ha ha hard bust som tannpirker ha ha ha :-D
Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2010 #25 Skrevet 7. mai 2010 Haha, ja, Pirbadet har aldri blitt det samme etter yppert la igjen pelsen i sklia, Cat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå