firebarnsmum Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Da har jeg vært på etterkontroll etter en MA for tre uker siden, og på ultralyden kunne vi se det som etter stor sannsynlighet er en ny graviditet!! Gynekologen trodde ikke han noen gang har sett at noen har blitt gravid så fort etter en abort - og han har holdt på noen år i gamet. Alle de tegn som jeg har kjent på en uke allerede, ser ut til å stemme:) Det ble en veldig spennende undersøkelse, mye mer lystbetont enn den jeg var på sist... Siden graviditeten var så liten ennå, kunne vi naturlig nok ikke se fosteret - derfor måtte jeg ta blodprøve for å kunne stadfeste det 100%. Var ingen vits i å ta test hjemme, siden det forrige svangerskapet sitter i kroppen enda. Det prøvesvaret får jeg i løpet av neste uke. Utrolig spennende, og lenge å vente... Da håper jeg inderlig at spiren sitter - og at en ny baby ser dagens lys i januar!! En ting er sikkert: jeg svever nesten av glede akkurat nå)
firebarnsmum Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. mai 2010 Forresten, jeg går vel over til 1. trisemester etter hvert da...
spireliten Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 oj så spennende. Krysser fingrene for deg. Hvilke symptomer har du nå da?
firebarnsmum Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Ømme bryst, tisser ofte - også på natta, trøtt, begynnende kvalme og en mage som er noe større enn den var for noen dager siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå